سلام به دوستان عزیز

من پسری ۲۵ ساله هستم. چند سالی هست که دچار حواس پرتی و اینکه فراموشی شدم. بارها برام اتفاق افتاده که مثلاً پدرم میگه انبردست رو برام بیار من آچار فرانسه براش اوردم یعنی از این اتفاق ها زیاد پیش اومده ها. 

بارها گوشیم رو جا می ذارم کلیدم رو گم می‌کنم. وقتی حرف میزنم یه دفعه وسطش یادم میره داشتم چی می‌گفتم خدایی ته خنده ست. یادمه یه بار داشتم یه جوکی رو تعریف می‌کردم یادم رفت بقیشو همه بیشتر به گیج بازی من می‌خندیدن تا به جوکه.

یا دارم یه چیزی تعریف می‌کنم یه کلمه‌ای می خوام بگم هر کاری می‌کنم یادم نمیاد. من رو باید تو گینس ثبت کنن. خیلی از وقت‌ها شده جمع دو تا عدد دو رقمی رو نمی تونم انجام بدم. 

خیلی‌ها میگن پسر عاشق شدی ولی نه عاشق شدم نه اون لحظه دارم به چیزی فکر می‌کنم. یکی از دوستام به شوخی می‌گفت تو اگه ازدواج کنی بعد یادت میره که زن داری میری با یکی دیگه ازدواج می‌کنی. 

از دوستان کسی هست مثل من باشه؟ دلیلش چی می تونه باشه؟ راه درمانی سراغ ندارین؟ 

ممنون از همگی



مرتبط با تقویت حافظه:

فراموشی شدید دارم، خسته شدم از بس رفتم دکتر

احساس میکنم هوش و حافظه ام تحلیل رفته

ترس از ازدواج و آینده به خاطر ضعف حافظه

در جلسه امتحان جواب همه سوال ها از ذهنم پاک میشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)