سلام

نظر خانم ها در مورد مردی که بخشی از حافظه اش ضعیف است و در بخاطر سپاری آدرس ها و چهره ها مشکل دارد یعنی در مسافرت شاید نتواند با ماشین شخصی شما را به سفر ببرد و هتل را راحت پیدا کند چیست ؟

البته ماهی حدود سه و نیم درآمد دارد ، مغازه پدری کار می کند و خانه شخصی 100 متری دارد و جوان هست از سن خودش که حدود سی دو سال است خیلی جوان تر به نظر می رسد حدود بیست و سه چهار ساله به نظر می رسد قدش حدود 180 وزنش 67 کیلوگرم و چشم و مو کامل سیاه و کمی شوخ پر انرژی و گرم مزاج هم هست .

نماز خوان است . رفیق باز نیست. دوست دارد همسرش سیده و مومن و چادری باشد . آرام است . اهل پس انداز هست ولی به تامین زن و فرزند آینده هم توجه دارد . فعلا حدود 20 میلیون پس انداز دارد زیرا برای ساخت منزل خرج زیادی داشته . حدود 14 سکه مهر می تواند قبول کند چون اعتقاد دارد مهر را باید داد . حتی اگر زنش را دوست نداشته باشد اهل ظلم به او نیست و من از روحیات او در منزل و محل کار و بین دوستان همسایه او این را کاملا حس کرده ام .

ولی نکته مهم ترس از ازدواج و ترس از زن و ترس از آینده و تحقیر از بابت ضعف حافظه است . مثلا یکبار آدرس کوچه ای را از او پرسیدند که در همان خیابان محل زندگی او بود ولی او نمی دانست و این موضوع خیلی او را در خود فرو برد و ناراحت کرد .

البته بنده فعلا ایشان را متقاعد کردم به طب اسلامی مراجعه کند ان شاء الله این مشکل کوچک نیز رفع می شود شاید اثر چشم زخم باشد چون خیلی ها حسرت چهره جوان و وضع ساده ولی آرام زندگی او را دارند .


مرتبط با تقویت حافظه:

فراموشی شدید دارم، خسته شدم از بس رفتم دکتر

احساس میکنم هوش و حافظه ام تحلیل رفته

دچار هواس پرتی و فراموشی خفیف شدم

در جلسه امتحان جواب همه سوال ها از ذهنم پاک میشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج (۶۸ مطلب مشابه)