سلام 

من فراموشی شدید دارم، خسته شدم از بس رفتم دکتر و هر کی یه چیزی گفت. من کاملا فراموشی دارم، امروز که از خواب بیدار میشم هیچی از دیروز یادم نیست. جمله بندی داره یادم میره، همین پست رو با هزار بار پاک کردن و ویرایش دارم می نویسم، روز به روز دارم بدتر میشم.

بعضی وقت ها یه کم شدتش کمتره که میام اینجا و خب بعضی وقت ها کامنت میدم و راحتم و بعضی وقتا خیلی بده. مثلا همین کلمات هم داره فراموشم میشه، اسم همه چی یادم رفته، هیچی یادم نیست.

احساس گم شدگی دارم حتی تو خونه خودم، درک مطالب برام سخته، به زور باید بخونم، راستش تصویر خودم هم توی آینه برام نا آشناست انگار، وقتی میرم بیرون و بر میگردم هیچی یادم نیست، از خیابون ها و آدم ها.

خاطرات دیروز اگه به زحمت یادم بیاد، احساس میکنم تو خواب دیدم. همین پست که نوشتم باز بر گشتم خط قبل ببینم چی نوشتم، چون یادم میره مطلب رو چه جور شروع کردم. من یک زمانی حالم خیلی خوب بود، مقاله مینوشتم، برای سایت ها مطلب مینوشتم، تولید محتوا میکردم، اما الان حتی توی نوشتن همین پست هم مشکل دارم. 

دکتر میگفت از افسردگیه، اما دارو فقط بدترم میکنه، یا اینکه هیچ تغییری نمیکنم. یک دکتر دیگه میگفت از فکر و خیال هست، اما من قبول ندارم، تا یک اندازه طبیعیه اما نه این قدر. 

من اپ های مختلف نصب کردم، مثل همون جدول حل کردنه، ورزش میکنم، خودم رو مشغول میکنم اما باز خوب نشده.

جدیدا میگن ام آر آی بده، هنوز به دکترم نگفتم، اما میترسم مشکلی داشته باشم، خیلی میترسم ... . کسی هست مثل من باشه؟، کسی هست توی اطرافیانش مثل من دیده باشه؟، کسی میدونه این حالات من برای چی هست؟


مرتبط:

احساس میکنم هوش و حافظه ام تحلیل رفته

ترس از ازدواج و آینده به خاطر ضعف حافظه

دچار هواس پرتی و فراموشی خفیف شدم

در جلسه امتحان جواب همه سوال ها از ذهنم پاک میشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)