سلام 

نمیدونم این مشکلی که من دچارش شدم تا حالا برای کسی پیش اومده یا نه، خواهش میکنم اگر کسی دلیلش رو میدونه و راهکاری براش سراغ داره بگه چون از شدت ناراحتی دلم میخواد بمیرم.

حدودا یک ساله که احساس میکنم مغزم ریست فکتوری شده. مثل یه کودکی که تازه میخوان بهش همه چیز و یاد بدن ، مغز منم این حالت و پیدا کرده. احساس میکنم هوش و حافظه ام تحلیل رفته و قدرت درکم پایین اومده. 

تمامی کلمات معانی خودشون رو برام از دست دادن. مثلا یه جمله ساده بهم بگن باید انقدر فکر کنم تا منظور طرف و بگیرم. این در حالیه که در تمام دوران تحصیلم شاگرد ممتاز بودم حتی در دانشگاه با اینکه ابدا به رشته تحصیلیم علاقه نداشتم بازم تو کلاس مون شاگرد ممتاز بودم.

دو سالی هست که فارغ التحصیل شدم، یک سال به خاطر عدم علاقه به رشته ام بیکار بودم اما بعدش تونستم کار پیدا کنم اما الان مشکلم به قدری حاد شده که از کارمم استعفا دادم. نمیدونم این چه بلایی بود به سرم اومد تا این حد که برای یه جمع و تفریق ساده باید سه ساعت فکر کنم. 

اوایل خیلی جدی نمیگرفتم فکر میکردم به خاطر از دست دادن اعتماد به نفسمه اما با گذشت زمان دیدم نه واقعا جدیه. هر قدر بهش فکر میکنم بیشتر وحشت زده میشم و علائمم شدیدتر میشه. ضمنا یه بارم رفتم پیش روانپزشک ولی ازم نوار مغز گرفت و گفت هیچ مشکلی نداری. 

آیا نیازه به دکتر مغز و اعصاب مراجعه کنم؟


مرتبط با تقویت حافظه:

فراموشی شدید دارم، خسته شدم از بس رفتم دکتر

ترس از ازدواج و آینده به خاطر ضعف حافظه

دچار هواس پرتی و فراموشی خفیف شدم

در جلسه امتحان جواب همه سوال ها از ذهنم پاک میشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)