سلام خدمت دوستان گلم
من یه جوون 28 ساله میگن خوش قیافه و فوق مهندس عمران هستم که از لحاظ مالی هم خدا رو شکر چون پدر هم یه مهندس قدیمی بودن متوسط رو به بالا هستیم با یه خانواده مذهبی و سید مقید و سخت گیر و به قولی هیئتی!!
ولی من به غیر از انجام واجبات خیلی راحت تر برخورد میکنم و به خودم و تیپ و ادکلنم و این چیزا خیلی اهمیت میدم. الآن تو دوگانگی قرار گرفتم که همسری که میخوام انتخاب کنم باید به خودم بخوره یا خانواده م؟
منم نمیتونم کلا خانواده رو ترک کنم و برم دنبال زندگی خودم. اگه بخوام به سلیقه اونا باشه میترسم فردا با من به مشکل بخوره، اگه به سلیقه من باشه شاید خانواده نپسندن و بعدا درگیری ایجاد بشه! :-)

مرتبط :

در فرهنگ ایرانی، شناخت خانواده همسر از خود همسر واجب تره

متاهلین بگن، خانواده و اقوام همسر چقدر در زندگی شما نقش دارند؟

خانواده همسرم خیلی زیاد اهل نمایش دادن محبت هستن

ویژگی های خانواده ی همسر آینده خیلی برام مهمه

من اصلا رفتار با خانواده ی همسر رو بلد نیستم

رابطه شوهرتون با خانواده خودتون چطوره ؟

خانواده شوهرم دوست ندارن برم خونشون



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)