سلام
یه پست چند روز پیش گذاشته شده بود با عنوان " با دختری ازدواج کردم که دید خوبی نسبت به خانوادش ندارم."

دوستان متاهلی که تجربش رو دارن لطفا کمکم کنن.

من به خانمی علاقه پیدا کردم که خانواده ایشون چندان موجه نیستن. ( اعتیاد و ... ) . ولی خود فرزندان واقعا با ایمان و خوبن . از طرفی توی اقوامشون هم همین وضعیت وجود داره. ( البته اونا اعتیاد ندارن ولی توی شهر ادمای خوبی ازشون یاد نمیشه ) می خوام بدونم خانواده و اقوام مهم اند؟

اخه یه عده میگن با خودش میخوای ازدواج کنی نه با خانوادش یا پدرش که اعتیاد داره. یه عده میگن بالاخره ارتباط داری و خانواده و اصل و نسب مهمه. یه عده میگن بعد ازدواج رابطه و رفت و امد رو قطع خواهی کرد.

خواهشا متاهلینی که تجربشو دارن کمکم کنن . ولی اینو بگم خود خانواده و اون خانم بسیار خوب و با ایمان هستند. و فقط یه نفر تو خانواده اعتیاد داره و اقوام هم ادمای خیلی خوبی نیستن ( از اینایی که همش موش می دوونن توی زندگی افراد، خراب میکنن زندگی رو ، و ....)


مرتبط :

در فرهنگ ایرانی، شناخت خانواده همسر از خود همسر واجب تره

خانواده همسرم خیلی زیاد اهل نمایش دادن محبت هستن

همسری که میخوام انتخاب کنم باید به خودم بخوره یا خانواده م؟

ویژگی های خانواده ی همسر آینده خیلی برام مهمه

من اصلا رفتار با خانواده ی همسر رو بلد نیستم

رابطه شوهرتون با خانواده خودتون چطوره ؟

خانواده شوهرم دوست ندارن برم خونشون



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)