با سلام خدمت همه دوستان
لطفا خیلی دقیق راهنماییم کنید.
4 ماهه با یه دختر خانم از اقواممون عقد کردم ( تقریبا همسنیم 27 ساله ) قبل عقد واسه جواب مثبت دادن به یقین نرسیده بود و با اصرار من مثبت داد میگفت پسر خوبی هستم ولی حسی بهم نداره از دیدنم خوشحال نمیشه .
با راهنمایی دوستامون ادامه دادیم و گفتم رفته رفته درست میشه ( خانوادم ساز مخالف میزدن که اونارم راضی کردم البته خودش خبر نداره ) از نظر زیبایی بسیار خوشگلن و خیلی هم اهل نماز و روزه ولی وضعیت مالی خوبی ندارن طوری که قرار شد تمام جهیزیه رو من تهیه کنم اولش این موضوع جهیزیه برام مهم نبود ولی یکم که گذشت وضعیت مالیشون ناراحتم میکرد .
ولی پیشش چیزی نگفتم، پدرش هم اعتیاد به مواد داره که زخم زبون اهل فامیل بعضی وقتا عذابم میده . البته از اون معتادا نیست که لنگ نون شب باشه و گدایی کنه، داییاش هم تو منطقه وجهه خوبی ندارن که این قضیه و وضعیت مالیشون منو به شک انداخت که انتخابم درست بوده یا نه ؟
 همیشه با خودم کلنجار میرم بابت این قضایا. طرف دیگه قضیه هم حس خانمم به منه که گمان میکردم خوب شده و عاشقمه ولی دیشب سر یه موضوع بحثمون شد که تازه فهمیدم حس خانم مث روزای اوله و تغییر زیادی نکرده حالا دوتامونم موندیم چکار کنیم ؟
منطقمونم کوچیکه فرهنگش طوریه که دختر پسر قبل عقد نمیتونن با هم اشنا بشن و درحد حرف زدن تو خواستگاریه و اگه جدا بشیم هر دومون ضربه سختی میخوریم ؟
 لطفا راه چاره بدین:
1- حس من به خانوادش و اقوامش که خوب نیست (که خودش خبر نداره)؟
2- حس ایشون به من که میگه فقط بعضی وقتا دلتنگم میشه اونطور که باید شور واشتیاق نداره؟
3- خانواده منم اصرار دارن که زودتر عروسی بگیریم اگه بعد ازدواجم حسش همینجوری باشه چی؟ حالا من سعیمو میکنم با نداریشون و حرف و حدیث هایی که پشت سرشون  هست کنار بیاااام ولی اگه بعد ازدواجم حسش بهم خوب نشد چکار کنم؟ میگم شاید گناه هایی که تو مجردی مرتکب شدم باعث شده این بلاها سرم بیاد هر چند منو به عنوان یه جوون پاک و سالم میشناسن ولی زیرآبی زیاد رفتم.
 ببخشید سرتون درد آوردم واقعا گیج شدم
با تشکر

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)