با سلام

من پسری 30 ساله هستم و شرایط تحصیلی و کاری مناسبی دارم. به نظرم خیلی خیلی خانواده ی دختر مهم هست و کسانی که معرفی میشن رو در مورد خانوادشون سوال میکنم و معمولا با ملاکهای خانوادگی مورد نظرم مغایر هستند.

با توجه به اینکه دوست دارم همسرم از خانواده ی تحصیل کرده و ... باشه، موارد کمی با مشخصات مورد نظرم به من معرفی میشن و طبیعتا  خیلی به ندرت خواستگاری میرم.

از طرفی همه بهم میگن سخت میگیری و کسی با این ملاکهای فردی و خانوادگی پیدا نمیشه.
آیا این سخت گیری در مورد خانواده درست هست؟ 
آیا این ملاکها باعث پشیمانی در آینده و پیدا نشدن مورد مناسب نمیشه؟
ممنون.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه)