سلام
من یه دختر 19 ساله ام که از لحاظ تیپ و خدا رو شکر مشکلی ندارم فقط یه چیزی که داغونم کرده اینکه ؛

به خاطر نوجوانی دماغم چون گوشتیه خیلی بزرگ شده . راستش پول عمل جراحی رو ندارم  ولی از دستگاه کوچک کننده /کرم/ ماسک... استفاده کردم و فایده نداشت .

تو رو خدا اگه کسی راه حلی داره یا نوعی ورزش یا ماساژ میدونه که باعث کوچیکی طبیعی میشه رو بگه .

واقعا اعتماد به نفسم رو از دست دادم

پیشنهاد :

دوست دارم همه وجودمو جراحی زیبایی کنم

تجربیات شما در مورد عمل های زیبایی بینی و برجسته سازی لب

از کسانی که بینی شون رو عمل کردن کمک میخوام

بعد از جراحی بینی احساس می کنم قیافم شبیه خوک شده

همسرم خواسته قبل از عقد بینیم رو عمل کنم

نظر پسرها در مورد دختری که جراحی بینی داشته چیه؟

تجربیات شما در مورد جراحی زیبایی بینی

تجربیات شما در استفاده از کرم لایه بردار گوری ، کرم و گیره کوچک کننده بینی

والدینم رضایت نمیدن عمل زیبا سازی بینی انجام بدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)