سلام
خواستگارم که دیگه تو مراحل آخر آشنایی هستیم و حتی بزرگترا تاریخ کاغذ نوشتن و عقد رو مشخص کردن ازم میخواد که قبل از عقد بینیم رو عمل کنم!
عجیب اینه که وقتی ازش پرسیدم تو که چهره ی منو نپسندیدی چرا آشنایی رو ادامه دادی ؟

میگه: نه اصلا اینجوری نیست من خیلی ام چهرتو دوس دارم فقط اگه بینیتو عمل کنی خیلی بهتر میشی ! دیگه هر کی ببینت میگه ببین محمد چه زنی گرفته!
راستش حسابی تو ذوقم خورده حس میکنم خیلی براش حرف دیگران مهمه، میترسم اگه الان قبول کنم بینیمو عمل کنم بعدا ازم عملای زیبایی دیگه ای هم بخواد
راستش از هر کسی ام میپرسم به نظرتون بینیم عمل میخواد همه میگن نه بینیت خوبه!
نمیدونم چکارکنم؟  یه جورایی از ازدواج باهاش دلسرد شدم
میشه نظرتونو بهم بگین

بیشتر بخوانید ...

بزرگ بودن بینی پسران برای دختران چقد اهمیت داره؟

برای جراحی بینی وسوسه شدم، ولی جراتش رو پیدا نکردم

از کسانی که بینی شون رو عمل کردن کمک میخوام

تجربیات شما در مورد جراحی زیبایی بینی

تجربیات شما در مورد عمل های زیبایی بینی و برجسته سازی لب

در انتخاب پزشک برای جراحی بینی به مشکل بر خوردم

دوست دارم همه وجودمو جراحی زیبایی کنم

بعد از جراحی بینی احساس می کنم قیافم شبیه خوک شده

نظر پسرها در مورد دختری که جراحی بینی داشته چیه؟

از جراحی زیبایی نامزدم ناراحتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)