دوستانم سلام.

طاعاتتون قبول. من یکی از طرفدارای پر و پا قرص خانواده برتر هستم و چند باری میشه که مشکلاتم و اینجا مطرح کردم و پاسخ های خوبی هم دریافت کردم . راهکارهایی که تو حل مشکلاتم خیلی کمکم کرد.

این دفعه چیزی که خیلی برام مهم و حیاتیه مبحث زیبایی است. من با مشکلات زیادی رو به رو شدم تو زندگیم و ازشون هیچوقت فرار نکردم.

ولی از اونجایی که یه دخترم زیبایی برام خیلی اهمیت داره. دختری 20 ساله هستم ترم 2 پزشکی. تازگی امتحاناتم تموم شده دختری لاغر اندام و قد بلند با پوستی گندمی. امتحانات با اینکه با ماه رمضون تداخل داشت خیلی اذیتم کرد جوری که بیش از اندازه لاغر شدم کلا فکر میکنم چاق شدن استعداد میخواد که من ندارم .

ولی از اونجایی که لاغرم خیلی قدم بلندتر دیده میشه که این برام اصلا خوشایند نیست برا همین این سوال برام پیش اومدکه ایا بامراجعه به یه پزشک میشه چاق شد ( یعنی با تجویز دارو )؟

2. سوال بعدیم مربوط به پوستمه .همون طور که گفتم پوستی گندمی دارم برا همینم همیشه از مواد ارایشی استفاده میکنم چون اگه استفاده نکنم خیلی پوستم تیره دیده میشه.

دوستام از کرم گوری خیلی تعریف میکنن یعنی میگن یه لایه بردار قویه ولی عوارضی رو هم در صورت استفاده نکردن منظم ایجاد میکنه.

خواستم بدونم تجربیات شما از این کرم چیه؟ کرم خوبیه؟ ایا شما از کرمی دیگه ای استفاده کردید که مفید باشه؟ و اون کرم چیه؟

3. مسئله بعدی که خیییلی از زیبایی ام کاسته بینیمه .من با چشم و ابرو و دهانم هیچ مشکلی ندارم ولی بینی ام نسبت به صورت لاغرم خیلی بزرگ شده گاهی اوقات با ارایش میتونم یکم قابل تحمل ترش کنم ولی بدون ارایش واقعا از خودم بدم میاد.

بخصوص وقتی که میخندم بینی ام بزرگتر میشه واسه همین موقع خندیدن همیشه جلو دهن و بینی مو میگیرم (یعنی تا این حدد ).

ایا شما از کرم بینی استفاده کردید؟ تجربیاتتون چیه؟ گیره کوچک کننده بینی چی؟ جدیدا تو اینترنت با یه وسیله ای به اسم nose secret اشنا شدم ولی متاسفانه هنوز نخریدمش قیمتشم زیاد گرون نیس شما چیزی ازش میدونین؟

بنظر من 2 عامل برای داشتن جذابیت خیلی مهمه. اولیش اخلاق خوب که ( خیلی مهمه ). دومیشم زیبایی. جذاب که باشی روابط اجتماعیت قوی میشه. روابط اجتماعیه خوب یعنی 50 درصد خیال اسوده و حل دغدغه ها.

بازم ببخشید زیاد شد. منتظر پاسخ هاتون هستم.


مرتبط:

تجربه شما از محصولات لوازم آرایشی بهداشتی

آیا کرم روشن کننده ای هست که رنگ ملایم داشته باشه؟

معرفی مارک خوب لوازم آرایش صورت

معرفی کرمی که مثل پنکیک پوشانندگی داشته باشه

مشورت در خرید مواد آرایشی

اصول آرایش کردن رو بلد نیستم

هیچ لوازم آرایشی ای روی پوستم نمیشینه

معرفی محصولات آرایشی خارجی با کیفیت


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)