سلام

خواهرم 17 سالشه با یه پسری 1 سال بود که دوست بود . حالا 3 هفتس کات کرده .پسره تهدید میکنه که عکساتو پخش میکنم و به بابات میگم .بدبختی اینجاست ک این خواهر احمق و ساده من داستان دوستی قبلشو به این پسره گفته بود و کلی هم عکس دست پسره داره.

پسره امروز تو اینستاگرام یه صفحه به اسم خواهرم باز کرده و چند تا عکس ازش گذاشته . عقلم به جایی قد نمیده بنظرتون چکار کنم؟میترسم به مامان بگم 1 ماه بعد عقد خودمه سرشون شلوغه قوز بالا قوز میشه .

میترسم از نامزدم هم کمک بگیرم دیدش به خانوادم بد بشه .از طرفی هم میترسم دقیقا دم عقد منه بدبخت اتفاقی بیفته . یه پیامک تهدید آمیز به پسره دادم که شکایت میکنیم جواب داده که تو باعث شدی ازم جدا شه هر کاری دلم بخواد میکنم .

هنوز پیامکای خواهرت تو گوشیمه ثابت میکنم که مزاحم نیستم و خواهرت با من رابطه داشت .میگه مراقبش باش از خرابه های شهر جمش نکنن .

من به خواهرم اطمینان دارم که نهایت شیطنتش چت کردنه .احمق عاشق چیه این پسره شده اون همه عکس داده من اون پسره متوهمو چیکار کنم ؟

یکی از این توهماتشو به بابام بگه زبونم لال سکته میکنه .اطمینان دارم که طرف بیمار روانیه خیلی به خواهرم گفتم باباش معتاده سطح خانوادشون به ما نمیخوره اینم نتیجش . پخش کردن عکس تو نت جرمه درسته ؟یه راهی به من نشون بدین دوستان.
تو پیامک تهدید آمیزی که براش فرستادم گفتم که از اول به خواهر احمقم گفته بودم سطح خانوادت به ما نمیخوره .جواب داده که پدر مادر من هر چی که هستن من در اومدم ازشون که دخترای عالمو خابوندم ! پس ببین مال تو چی هستش که اجیت به هر کی که یه بار میگه دوست دارم خودشو فرش میکنه زیرشون .
عین پیامکشو نوشتم براتون که ببینید چه طرز فکر کثیفی داره .احمق خواهر من که عاشق این خروسه هرزه شده .

بخدا از اول گفتم یارو هدفش ضربه زدن به خانوادس. کمک کنید بچه ها


پیشنهاد :

میخوام از دست دوست پسرم شکایت کنم ؟

یه پسری رو 2 سال در فضای مجازی سرکار گذاشتم ، می تونه ازم شکایت کنه ؟

تجربیات شما در رابطه با شکایت به پلیس فتا


مرتبط:

پسرها چطوری توی اینستاگرام فالووینگ پیدا میکنن؟

شوهرم تو اینستاگرامش صفحات مستهجن رو دنبال می کنه

یه مرد تازه ازدواج کرده در اینستاگرام منو فالو کرده

هدف برخی از دختران از گذاشتن عکس های شخصی در اینستاگرام چیه ؟

خانمم در اینستاگرام یه آدم دیگه میشه

خواستگارم در اینستا و تلگرام با دختران زیادی دوست بوده

با دیدن پیج اینستای دختر مورد علاقم شوکه شدم

بلاک کردن پسران غریبه توسط بعضی از دختران در اینستاگرام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه) اینستاگرام (۲۹ مطلب مشابه)