حدود 6 ماه پیش با پسری به قصد ازدواج در سایت همسریابی آشنا شدم . از قبل قرار بر این بود که خرداد امسال به اتفاق خانواده بیان خواستگاری . ایشون ساکن شهری هستند که من در آن تحصیل میکنم و اسفند امسال درسم تموم شد ( شهر محل سکونت مون به هم نزدیک هست ).
طی این مدت فقط 2 بار همدیگه رو ملاقات کردیم و ایشون هم مبادی آداب بودن. هم از نظر رفتاری و نگاه و محرم و نامحرم کاملا رعایت شده بینمون. حدود سه هفته هست که ازشون میپرسم کی با خانواده صحبت میکنید ایشون هم اولش گفتن به خواهرم گفتم قراره به مادرم بگه و منم گفتم فقط تا قبل ماه رمضون میتونم صبر کنم.
حدود 12 روز پیش گفتن با خانواده صحبت کردم قراره بهم خبر بدن کی تصمیم دارن بیان برای خواستگاری، همون روز بهشون گفتم قراره دو سه روز دیگه برام خواستگار بیاد و بخاطر همین انقدر اصرار دارم.
بعد از این قضیه تا دو روز ازشون خبر نداشتم و بعد دو روز اس ام اسم رو جواب دادن و وقتی که گفتم چرا ازت خبری نیست گفتن اومدم تهران و تا 5- 6روز دیگه بر میگردم.
بعد پنج شش روز بهشون که اس ام اس میدم و زنگ میزنم گوشیش خاموشه . ایشون از نظر شرایط مالی مشکلی برای ازدواج ندارند و خودشونم قبلا گفتن که خانوادشون هم مشکلی ندارند و هر کسی رو ایشون بپسندن تایید میکنن.
این غیب شدنش به نظرتون یعنی قصد ازدواج با منو نداره؟ اگه اینطوره چرا با قول ازدواج با من آشنا شد؟ من از اول گفتم اهل دوستی نیستم و ایشونم گفتن که قصدشون ازدواجه. اگه قصدش دوستی بوده چرا سراغ کسی نرفته که اونم اهل دوستی باشه؟؟
در ضمن ایشون حدود 34 سالشون هست

بیشتر بخوانید ...

نظر شما در مورد موسسات همسریابی

دلایل عدم استقبال مناسب از سایت های همسریابی

میخوام برای ازدواجم در سایت های همسریابی عضو بشم

چطور به خانوادم بگم که در سایت همسریابی با خواستگارم آشنا شدم

معرفی مراکز مشاوره و همسریابی معتبر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)