سلام دوستان

سوال در مورد سایت های همسریابی است .

راستش من همیشه دوس دارم خیلی چیزا رو به خونوادم بگم . من خیلی دوس دارم طرف مقابلمم تو مسئله ی همینجوری باشه ولی خب من یه دخترم و فک میکنم پسرا اصولا اینجوری نیستن یا شاید این مسئله زیاد تو پسرا جالب نباشه ( یعنی فکر میکنم اگر پسری این ویژگی رو داشته باشه به تبع ویژگی های خوب دیگه رو هم نداره گرچه برادرم کمی اینطوری هست خیلی هم پسر عالی ای هست)

راستش این قضیه از اونجایی به ذهنم خطور کرد که داشتم فکر میکردم یه روز خونوادمو در جریان بذارم و بگم میخوام برا ازدواجم تو سایتای همسریابی عضو شم و بگم که آمادگیشو داشته باشن که من با کسی قرار بذارم یا کسی برا خواستگاری تماس بگیره

بعد با خودم فکر کردم که حتما حتما تو پروفایلم بنویسم که اونم باید خونوادشو در جریان گذاشته باشه ( که در غیر اینصورت ینی رابطش با خونوادش مث من راحت نیس و مدلشون خب خیلی با ما فرق داره )

من 19 سالمه و خونواده ی عادی و معمولی دارم 4 تا بچه ایم و من آخریم و خیلی آزادی بیان دارم و خیلی قبولم دارن یعنی ناراحت نمیشن از خواسته ام 

فقط میخوام بدونم بنظرتون توقع بی جایی دارم اگر بخوام همسرم یه همچین ویژگی ای رو داشته باشه؟

اصن بنظرتون کسی که مث من با خونوادش راحته و کسی که اینطور نیست خیلی با هم فرق دارن؟ اصن خوبه یا بده اینطور بودن؟

مثل همیشه پیشاپیش تشکر ویژه از وقت و دقتی به خرج میدین


بیشتر بخوانید ...

نظر شما در مورد موسسات همسریابی

دلایل عدم استقبال مناسب از سایت های همسریابی

چطور به خانوادم بگم که در سایت همسریابی با خواستگارم آشنا شدم

با پسری به قصد ازدواج در سایت همسریابی آشنا شدم

معرفی مراکز مشاوره و همسریابی معتبر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)