سلام

در مورد موسسات همسریابی سوالم دارم . من 25 سالم و به شدت نیاز دارم که ازدواج کنم البته نه فقط به دلایل جنسی بلکه به دلایل روحی و خسته بودن زیاد از دست خانوادم مخصوصا خواهرها و برادرام (ما 6 تا بچه هستیم ومن فرزند اخر همه به غیر ازمن ازدواج کردن) تو خونه ی ما همه کاراشون با من هماهنگ میکنن .

مثلا من صبح که از خواب پا میشم معلوم نیست برنامم چیه اگرم برنامه ای داشته باشم مهم نیست چون باید کارای اونهارو انجام بدم مثلا بچه خواهرو ببرم دکتر یا زن داداش ببرم خرید یا ... دقیقا نقش یه راننده ای که هیچ اختیاری از خودش نداره روزی هزار بار بر خودم لعنت میفرستم که اصلا چرا رانندگی یاد گرفتم خلاصه اینکه فقط دلم میخواد از دست این خونه اهالیش راحت بشم سوالی که از شما دارم اینکه نظر شما راجع به موسسات همسریابی چی هست؟

منظورم موسسه فرهنگ امین اقای اردبیلی من هیچ چیز بدی از موسسه ایشون پیدا نکردم ولی تردید دارم در این موسسه ثبت نام کنم؟
یعنی میترسم چون مسْله جاافتاده ای توی جامعه نیست دچار مشکل بشم میشه راهنماییم کنید. یه سوال دیگه هم از اقا پسرها دیدتون نسبت به دختری که در این موسسه پیدا میکنید چیه؟


بیشتر بخوانید ...

دلایل عدم استقبال مناسب از سایت های همسریابی

میخوام برای ازدواجم در سایت های همسریابی عضو بشم

چطور به خانوادم بگم که در سایت همسریابی با خواستگارم آشنا شدم

با پسری به قصد ازدواج در سایت همسریابی آشنا شدم

معرفی مراکز مشاوره و همسریابی معتبر



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)