سلام دوستان
میخواستم ببینم شما هم به جن و روح اعتقاد دارید؟!!
من از بچگی این داستان ها رو شنیدم و ترسی افتاده به جونم که زندگیمو مختل کرده . حتی تو روز یک لحظه هم نمیتونم تو خونه تنها بمونم . همش احساس میکنم اطرافم هستن و دارن زندگی میکنن
خیلی میترسم، شبا تا صبح لوستر اتاقم روشنه، تا وقتی هوا روشن بشه خوابم نمیبره، یا باید مامانم یا خواهرم یا نامزدم پیشم باشه، شبایی هم که خیلی میترسم میرم پیش بابام میخوابم، 20 و خورده ای سال دارم ولی بازم باید کنار مادر و پدرم بخوابم.

فیلم های ترسناک هم زیاد میبینم، الان تو دوران عقدیم وقتی به این فکر میکنم که چند ماه دیگه میرم خونه خودمون و از صبح قراره تنها بمونم تا نیمه های شب تنم میلرزه، کلا از جن میترسم چون میدونم که واقعیه تو قرآن هم اومده، از دوران حاملگی وحشت دارم چون میگن آل و این حرفا میاد سراغ آدم، چجوری میتونم با این ترس مقابله کنم؟ راهکاری دارید؟، شما هم میترسید یا فقط من اینجوریم؟

خانواده و نامزدمم از این موضوع که من انقد میترسم ازاین چیزا و زندگیم مختل شده خیلی ناراحت و نگرانن . اینم بگم که این موضوع مال الان نیس . من از ۸ سالگیم این ترس افتاده به جونم .
تو رو خدا اگه راهکاری واسه از بین بردن این ترس دارید بگید .
پیساپیش ممنونم بابت نظراتتون


پرکاربردترین پست های خانواده برتر :

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه؟

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

اگه پسری رو در رو ازم خواستگاری کرد چی بگم؟

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چگونه آراسته تر و خوش تیپ تر به نظر برسیم؟

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم

چی میشه که بعد از یه مدت عشق کمرنگ میشه و بعد از بین میره؟

انواع برخورد با غریزه ی جنسی در دوران مجردی

من زنم، مردهای هیز و خانم های بدحجاب رو حلال نمی کنم

چکار کنیم که ظاهر همسرمان را با دیگران مقایسه نکنیم؟

مجردها، به جای سرکوب میل جنسی، آن را مدیریت کنید

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه؟

متن سخنرانی های سمینار ازدواج موفق دکتر فرهنگ


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)