با سلام.

بنده مشکلی داشتم گفتم اینجا مطرح بکنم. من چند روز پیش به خواستگاری دختری که دوستش داشتم رفتم. اونا از شرایط من راضی بودن. هم شغلم و هم  بقیه چیزای دیگه. یعنی از طرف من مشکلی نیست. نه مشکل مالی دارم خدا رو شکر ( فوتبالیستم ) و نه مشکل اخلاقی ( ازنظر خونوادگی از خونوادم راضیم ). اون خانومم تنها مشکلی که ممکنه داشته باشه شکل پاهاشه .بزارید براتون توضیح بدم.

من از بچگی به شکل انگشتان پای زنان خونوادمون بسیار اهمیت میدادم. نه اینکه فیتیش پا داشته باشم اصلا فقط بسسیییار زیاد شکل پای طرف مقابلم برام مهمه. مثلا اگه کسی باشه که شکل پاهاشو دوست نداشته باشم به شکل وحشتناکی ازش متنفر میشم. مثلا از شکل پای یکی از خاله هام متنفرم. این خانومو نمیتونم جز دسته ادما بحساب بیارم. دست خودم نیست.

حالا فکرشو بکنین با کسی ازدواج بکنم که شکل پاهاشو دوست نداشته باشم. واویلا . طلاق صدر در صدیه. روزی هزار مرتبه شکر خدا رو میکنم که شکل پای پدر و مادرم باب میلم هست و گرنه میخواستم چکار بکنم. حالا خواستم بگم به نظرشما همچین ادمی مثه من مشکل روانی داره؟

اصلا من چطور شکل پاهای خانومو ببینم؟ تو خواستگاری که نمیشه؟ (شوخی). پس کی میتونم ببینم؟. ممنون میشم پاسخ بدید.

من یه بار دیگه این سوالو کرده بودم اما به ثبت بطور کل نرسید.

---

بیشتر بخوانید :

پسری که گرایش فمدام (زن سروری داره) باید چیکار کنه؟

ازدواج با پسر 28 ساله ای که گرایش به زنانه پوشی داره

به دنبال عادی جلوه دادن فـ پا هستم

به تازگی متوجه شدم که همسرم فیتیش پا دارد

علت علاقه مردان به پای زنان

ازدواج با پسری که فـ داره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)