سلام

پسری هستم 28 ساله و مجرد که میشه گفت از زمان مناسب ازدواجم گذشته!! با وجود اینکه گرایش و میل به جنس مخالف و ازدواج کردن دارم ولی بخاطر موضوعی خاص فکر ازدواج رو از سرم بیرون کردم.

پسری مقید و تکلیف شرعی (نماز و زوزه و ... ) رو انجام میدم. ولی از کودکی یادمه و به طور مادرزادی گرایش به زنانه پوشی دارم!!! با مطالعاتی که انجام دادم در علم روانشناختی به این گرایش ترانس وستیت یا همون مبدل پوشی گفته میشه!!! 

در خلوت خودم به طور کامل زنانه میپوشم و به ارامش میرسم. البته خیلی افراد دیگه ای هم هستن که مثل من هستن. به هرحال میدونم غیر عادیه ولی چیکار کنم که مادرزادی وجود داشته!! تا حالا و بخاطر صلاح دید و بالاخره به احترام و مراعات هر دختری که بخواد همسرم بشه واسه ازدواج اقدام نکردم.چون میدونم واسه دختر این موضوع غیر قابل پذیرشه. در ضمن تا الان درمان قطعی واسه این مشکل وجود نداره....خودمم افسرده شدم و همش میگم چرا من اینجوریم؟ ایندم چی میشه؟ من حتما جهنمی هستم و هزار فکر دیگه!!!!...

میدونم شرایط مشکل سازی واسه ازدواج دارم ولی لطفا خانمها جواب بدن ایا من میتونم ازدواج کنم؟؟ میتونم در مراسم دوم یا سوم خاستگاری این موضوع رو با دختر در میان بذارم تا با علم و اگاهی از این موضوع جواب بدن؟ یا که اصلا واسه همیشه بیخیال ازدواج بشم و تنها باشم؟؟ اینو بگم زنانه پوشیم فقط داخل خونه هست و واسه مخارج و گذران زندگی مشکلی ندارم و همه تلاشمو میکنم...

لطفا خانما جواب بدن و راهنماییم کنن...

مرسی


بیشتر بخوانید :

پسری که گرایش فمدام (زن سروری داره) باید چیکار کنه؟

به دنبال عادی جلوه دادن فـ پا هستم

به تازگی متوجه شدم که همسرم فیتیش پا دارد

علت علاقه مردان به پای زنان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)