سلام بر عزیزان جان و همراهان دوست داشتنی خانواده برتر

دو سوال دارم، خوشحال میشم عزیزان اگر نظری دارند بفرمایند.

(در ابتدا از اینکه سوالم کمی طولانی هست از همه عذر میخوام،اما خواهش میکنم تا آخر بخونین)

سوال اول: اگر شخصی به خواستگاری شما بیاد و در مجموع نظر شما نسبت به اون مثبت باشه،یعنی از نظر اخلاقی، فرهنگی، شخصیتی، خانوادگی، اقتصادی، ظاهری و ... بتونه موافقت شما رو جلب کنه، در اینصورت اگر این شخص در آخرین جلسه خواستگاری به شما بگه که فتیش داره، عکس العمل شما در این باره چه خواهد بود؟

سوال دوم: اگر بعد از ازدواج متوجه بشین که همسرتون فتیش داره،در اینصورت چه واکنشی دارین؟

چند توضیح مهم:
یک: این آدما هم مث بقیه افراد زندگی میکنن،به مین خاطر اصلا مشخصه خاصی ندارن که بشه اونا رو تو جامعه بعنوان فتیش شناخت (به عبارت دیگه رفتارشون تو اجتماع کاملا عادی هست، مث سایرین، و این برچسبهایی که به این افراد زده میشه بنظرم  بدور از عدالت و انصافه)

دو: با وجود اینکه این آدما فتیش هستن اما تا جایی که من اطلاع دارم به س ک س معمولی هم علاقه نشون میدن و میتونن مث افراد عادی همسرشون رو ارضا کنن.

سه: اینکه میگن همه این افراد بخاطر نگاه کردن فیلمهای پورن به فتیش تمایل پیدا کردند به هیچ عنوان صحیح نیست. به بیان دیگه دلیل فتیش شدن اکثر این افراد نه هوس بازی بوده و نه تنوع طلبی، در واقع اغلب این افراد اصلا فتیش زاده شدن (یا حداقل در همون دوران کودکی حتی قبل از دبستان این تمایلات رو داشتن،پس فرضیه بولهوس بودن این افراد و تاثیرپذیری از رسانه های غیراخلاقی در بوجود آمدن این حس در این افراد به نظر صحیح نمیاد)

چهار: فتیش و فمدام رو نباید یکی دونست. ( این موارد زیاد هستن، اما جهت کوتاه شدن سخن به همین چهار مورد اکتفا میکنم)

در صورتیکه در حرفام ابهامی وجود داره یا سوالی به ذهن عزیزان رسیده باشه پاسخگو هستم.

در آخر اگر چه مخاطب این دو سوال خانمهای محترم هستند اما چنانچه آقایان عزیز هم نکته ای در ذهن دارن خیلی ممنون میشم بفرمایند.

بیشتر بخوانید :

پسری که گرایش فمدام (زن سروری داره) باید چیکار کنه؟

ازدواج با پسر 28 ساله ای که گرایش به زنانه پوشی داره

به دنبال عادی جلوه دادن فـ پا هستم

به تازگی متوجه شدم که همسرم فیتیش پا دارد

علت علاقه مردان به پای زنان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)