سلام. من بیست و هفت ساله هستم. قاعدتا در دوره ی ازدواجم.

من ختنه نشدم. برخلاف فرهنگ عرف.

از نظر سابقه ی پزشکی هم برای من منعی وجود نداشته.

از نظر مذهبی "ممکن" است نتوان وجوب ختنه را در شرایط فعلی اثبات کرد جز شرط صحت طواف که قابل حل است.

اینو میدونیم که عمده مردای اروپایی ختنه نشدن و فرهنگ " غالب " در " اروپا " این هست.

اما دچار یک دغدغه ی فکری شدم. ممکنه یک دختر "ایرانی"، برای ازدواج این مسئله رو نپذیره؟ یعنیاین مسئله این قدر مهم هست که ملاک برای "آری یا نه" گفتن به فرد مقابل باشه؟

ضمنا، به نظر شما کی این مسئله باید مطرح بشه با طرف مقابل؟ ، تا بدفهمی پیش نیاد و حرمت رابطه نگه داشته بشه.

* با توجه به مسائل بالا، لطفا متن کپی نکنید که از نظر پزشکی فلان فایده ذکر شده و فلان حدیث نقل شده و...

ممنونم.


مرتبط:

پسران 10 و 12 ساله ام از ختنه شدن می ترسند

شوهرم بدون نیاز به ختنه به دنیا اومده

پسری میشناسم که 27 سالشه ولی هنوز ختنه نکرده

می خوام پسرم رو در خونه ی خودمون ختنه کنم

من یکی از قربانیان ختنه غیر اصولی هستم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)