سلام

من 26 ساله هستم یه خواستگار دارم الان تو مرحله آشنایی و شناخت اولیه هستیم فکر میکنم شرایطش تقریبا ایده آل باشه و با معیارهایی که دارم بخونه.

 ولی یه روز برگشت گفت که من در بعضی موارد بی جنبه هستم . گفتم چه مواردی ؟ گفت که وقتی باهات صحبت میکنم حسم برانگیخته میشه . 

میگفت با اولین SMS از طرف شما این جوری میشم و یه مایعی به نام سر آب ( نمیدونم درست نوشتم یا نه) میاد، از مرجع تقلیدم پرسیدم گفتن که طبیعیه و نیاز به غسل هم نداره؟!

راستش این مسئله منو نگران کرده که آیا این حس طبیعیه؟!! یا ایشون مشکلی دارن؟! آخه مگه میشه آدم با یه SMS تحریک بشه ؟!

دوم اینکه ممکنه ایشان منو فقط به خاطر هوس بخوان؟!

لطفا راهنمایی کنین چون واقعا برام مهمه . 

این نکته رو هم بگم که ایشان 27 سالشونه ( آیا ممکنه تو این سن بازم کسی رو به خاطر هوس خواست؟!)

البته ایشان هنوز رسما به خواستگاری نیومدن، چون به خاطر اختلاف مسافتی که بین محل زندگی ما هست خانوادش هنوز راضی به این نشدن که بیان خواستگاری!!! ولی ایشان شخصا با برادرم در این باره صحبت کردن و اجازه اینو که ما با هم آشنا بشیم و گرفتن.

البته وقتی با برادرم صحبت کردن هنوز با خانواده خودشون صحبت نکرده بودن بعدا گفتن که باهاشون در میان گذاشتن ولی متاسفانه میگن ما باید کاملا سنتی خودمون دختر پیدا کنیم و بریم خواستگااری واسه همین نیاز به وقت دارم که راضیشون کنم ( از این موضوع هم خیلی ناراحت بود!) .

با وجود اینکه خیلی تو ارتباطمون رعایت میکنیم ولی بعضی وقتا خیلی احساسی میشه و SMS هایی میفرسته که ... منم نمیدونم چی باید بهش بگم و کاملا محتاطانه بهش میگم که اینکار درست نیست و صورت خوبی نداره که اینجور حرفا بین ما رد و بدل میشه ( البته این SMS هایی که میگم در حد اینه که میگه خیلی دلم برات تنگ شده دوست دارم الان پیشت بودم یا شما پیش من بودی ( بعضی وقتا کلا میره تو خیال!! ) و میگه اجازه دارم ببوسمتو از این دست حرفا نه بیشتر از این!!

بعضی وقتا هم بدون اینکه بخواد اجازه بگیره یه دفه یه SMS پر از بوس میفرسته!! راستش منم دلم نمیاد چیزی بهش بگم و به روی خودم نمیارم!! که نمیدونم کارم درسته یا نه ) اینو گفتم که سوء تفاهم نشه

حالا از شما میخوام کمکم کنید

در ضمن ما یه بار بیشتر تو عمرمون همدیگرو ندیدیم که اونم سر یه اتفاق کاملا غیر عادی بود و اصلا همدیگرو نمیشناختیم و این آقا بعد تقریبا یه سال اومده که میگه من نمیتونم شما رو فراموش کنم و ...( من خودم گفتم شبیه فیلم هاست!!! )


مرتبط :

کارم گناهه و دارم باعث تحریک پسرا میشم ؟

آیا واقعا مد امروزی دختران برای پسران تحریک کننده است ؟

پسران با دیدن حرکات یه دختر رشته پارکور تحریک میشن ؟

آقایون، ممکنه زنی از نظر شما زیبا باشه ولی تحریک کننده نباشه؟

آیا کوتاه یا بلند بودن مانتو رو تحریک آقایون تاثیر داره؟

کفش پاشنه بلند خانم ها باعث تحریک آقایون میشه ؟

آیا ممکنه آقایون تو بازار تحریک بشن؟

چرا تارهای موی زن تحریک آمیزند برای مردها؟

نقش حجاب زنان در جذاب شدن آن ها برای مردان

پالس هایی که پوشش تحریک کننده برخی خانم ها به مردان میده

مردان از صدای خنده ی دختر تحریک میشن؟

تو تاکسی اگه بدنم به یه مرد بخوره اون تحریک میشه ؟

خدایا منو ببخش که با پوششم باعث تحریک آقایون می شدم

عطر زدن خانم ها و تحریک آقایان

چه حرکات و پوششی شما آقایون رو تحریک می کنه ؟

آیا پزشک با دیدن اندام من تحریک میشه ؟

چه بپوشیم که شما آقایون تحریک نشید ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)