سلام

سوالی داشتم در مورد ختنه. من به تازگی از خارج از کشور برگشتم و دارای 2 پسر 12 و 10 ساله هستم که هنوز ختنه شون نکردم. زمانیکه به ایران برگشتیم وقتی که فامیل فهمیدن هنوز ختنه شون نکردم تعجب کردن و پرسیدن پس کی؟

که گفتم گذاشته بودم برای وقتی که برگشتیم ایران .پسرها از وقتی فهمیدن قراره ختنه بشند رفتارشون فرق کرده و خیلی هم میترسند.

میخواستم بپرسم کسی هست بتونه راهنمایی کنه مرسی. 


مرتبط:

شوهرم بدون نیاز به ختنه به دنیا اومده

پسری میشناسم که 27 سالشه ولی هنوز ختنه نکرده

ختنه نبودن خواستگار برای دختر ایرانی مهمه ؟

می خوام پسرم رو در خونه ی خودمون ختنه کنم

من یکی از قربانیان ختنه غیر اصولی هستم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی پسران (۶۳ مطلب مشابه)