سلام

ببخشید من در مورد ختنه کردن پسرا سوال داشتم. من یه پسری میشناسم که 27 سالشه ولی هنوز ختنه نکرده !! آیا همچین چیزی میشه ؟ یعنی اگه پسر ختنه نکنه چی میشه ؟ بعد از ازدواج واسه ش مشکل میشه ؟ یعنی اصلا ربطی به نزدیکی با همسر داره ؟ ختنه ی پسران به چه دلیل انجام میشه ؟ و اگه انجام نشه، چه اتفاقی میفته ؟ خواهش میکنم به سوالام جواب بدید . ممنون


مرتبط:

پسران 10 و 12 ساله ام از ختنه شدن می ترسند

شوهرم بدون نیاز به ختنه به دنیا اومده

ختنه نبودن خواستگار برای دختر ایرانی مهمه ؟

می خوام پسرم رو در خونه ی خودمون ختنه کنم

من یکی از قربانیان ختنه غیر اصولی هستم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)