سلام با تشکر از سایت خوبتون

راستش دلم گرفته. از این زندگی تکراریم خسته شدم. تا پارسال حداقل امید این رو داشتم که کنکور بدم برم دانشگاه. ولی تو این 6 ماهی که رفتم دانشگاه هیچی تو زندگیم عوض نشده. همه چیز همون جوری بوده که هست. همیشه زندگیم فقط این بوده که بخور، بخواب، برو بیا، درس بخون. حتی فیلم دیدن یا کتاب خوندن هم واسم تکراری شده.

تو دانشگاه از همه دوستام 4 سال بزرگترم. آخه به خاطر یه سری از مشکلات جسمی و روحی که داشتم دوران دبیرستانم خیلی طول کشید. به نظرم همه دوستام و مخصوصا پسرا بچه ن. از همه بدتر اینکه هیچکس به من توجه نمیکنه. هیچ پسری اصلاً اسم منو صدا نمیزنه. با اینکه 23 سالم شده ولی حتی یه دونه خواستگار هم ندارم. و اینو هم بگم که متأسفانه یا خوشبختانه خونواده ی سطح بالایی دارم. هم از لحاظ مالی هم علمی. برای همین پدرم بسیار سخت گیرن. اندک کسانی هم که به خواستگاری میان برای خواهر بزرگم، مرتب ایراد میگیرن و اصلاً حتی اجازه نمیدن که خواستگار برامون بیاد.

منم یک دختر چادریم. و اهل دوست بازی نیستم. از اینکه میبینم تو دانشگاه پسرها فقط جذب دخترهای قرتی و خوشگل میشن ولی به من اهمیتی نمیدن داغون میشم.

خیلی خسته م. خیلی کلافم. یه مدت قرص اعصاب میخوردم ولی بعد از اینکه دانشگاه قبول شدم دکترم داروهام رو قطع کرد. به این امید که دانشگاه میتونه حالم رو عوض کنه. ولی دانشگاه هیچی نداره. هیچ فرقی با دبیرستان واسه من نمیکنه... کلاس های دانشگاه واسم کسل کنندن.

فقط سعی میکنم زود بپیچونم شون. کارم شده فقط خوردن. اینقدر که پرخوری کردم. در عرض یک ماهه 5 کیلو اضافه کردم. با اینکه از چاقی به شدت متنفرم و میخوام 10 کیلویی وزنم رو کم کنم ولی خوردن تنها چیزیه که بهم آرامش میده. انگیزه هیچی و ندارم. نه درس خوندن، نه کار کردن، همه چیز به شدت برام تکراری شده. حتی خونه ای که توش هستیم، اتاقم از 15 سال پیش هیچ تغییری نکرده. خیلی خسته م. حالم از همه چیز و همه ی کارهایی که هر روز مرتب باید تکرارشون کنم بهم میخوره. نمیدونم چیکار کنم؟!


مرتبط :

حس میکنم خیلی زندگیم تکراری شده

از دختر خوب و سر به زیر بودن خسته شدم

اینقدر خسته م که حد نداره

تنهام ، خسته ام ، از تنهایی دلم یه همسر میخواد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه) مسائل دختران خانه دار (۲۳ مطلب مشابه)