سلام به همه دوستان عزیزم

من پسری 24 ساله هستم. من با دختر خانومی 1 سال هس که نامزد هستیم و واقعا هر دومون عاشقانه همدیگرو دوس داریم. واقعا همه آرزوی صمیمیت و عشقی که بین ما هس رو دارن.

اما مشکل بنده این هس که من کلا از بچگی اعتماد به نفس و روحیه ی ضعیفی داشتم. متاسفانه از حدود 2 ماه پیشم من ریزش موی مردانه پیدا کردم. بخاطر این موضوع واقعن روحیمو باختم و بخاطر این مساله تابحال 2 بار خواستم رابطمو با نامزدم کاملا بهم بزنم اما ایشون اصلا راضی نمیشن:((( همش به منم میگن هر طوری که باشم به من علاقه دارن.

اما من واقعا نمیتونم. چون همیشه میخواستم از همه لحاظ براش بهترین باشم. من میدونم ایشون خانوم گرمی هستن, اما مطمئنم بخاطر این مساله در آینده ی زندگی مشترکمون, بخاطر اعتماد به نفس از دست رفتم هیچ وقت نمیتونم با ایشون رابطه داشته باشم و شک ندارم که ایشونم بخاطر این موضوع خیلی اذیت میشن و من نمیخوام این اتفاق بیفته.

نه تنها توی این مساله بلکه توی سایر مسایل زندگی هم زن به مردی نیاز داره که اعتماد به نفس داشته باشه و بتونه تکیه گاهش باشه. اما من سر این موضوع کاملا افسرده شدم و روحیمو باختم. خواهش میکنم کمکم کنید چطوری راضیشون کنم به این جدایی؟


مرتبط:

کمبود اعتماد به نفس در زندگی مشترک

اعتماد به نفسم رو در مورد ظاهرم از دست دادم

اعتماد به نفس کافی برای ازدواج رو ندارم

دوست دارم اعتماد به نفس خانمم بالاتر بره

هم عروسم دختر خوبیه اما نگاه اطرافیان اعتماد به نفسم رو گرفته

وقتی اعتماد به نفس ندارم نمیتونم وارد زندگی مشترک بشم

چطوری اعتماد به نفسم رو در خواستگاری کردن بالا ببرم ؟

چرا خوشگل ها اعتماد به نفس منو کم میکنن؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)