سلام

 من 26 سالمه 8 ماه عقد کردم و در دوران نامزدی هستم . همسرم 30 سالش هست . واقعیتش ما از طریق خواهر شوهرم به هم معرفی شدیم تو جلسه خواستگاری همسرم خیلی رو احترام گذاشتن به دو خانواده و حجاب تاکید داشتن وقتی صحبت هاشون شنیدم احساس کردم خیلی منطقی هستند و خانوادهامون تو یک سطح هستند .

اخلاقیات ایشون رو پسندیم باهم نامزد شدیم ماه های اول هیچ مشکلی با هم نداشتیم یا من کمتر به رفتار ایشون دقت میکردم اما کم کم دیدم خیلی غیرتی هستند با وجود اینکه من خودم چادر سر میکنم تو بعضی موارد خیلی به من گیر میدن که چرا مدل یقه مانتوت بازه در صورتی که یقه من زیر چادر با روسری که سر میکنم کامل پوشیده میشه یا با مردان زیاد راحت صحبت نکن چون من جنس خودم رو میشناسم در صورتی که من شاغلم و کارم هم طوری که زیاد با مردان سر و کار دارم .

من خیلی دوسش دارم اما واقعا نمیدونم چیکار کنم یه رفتار خیلی بدی هم که داره اینکه وقتی از چیزی یا حرفی ناراحت میشه بدون اینکه به من بگه قهر میکنه یا گوشیشو خاموش میکنه بعد که ازش میپرسم چرا این کار رو میکنی میگه خودت میدونی عقاید من چه جوره بازم بر خلافش رو انجام میدی؟

 بارها بارها من پیش قدم شدم تا آشتی کنیم اما حالا هم باید کلی منت بکشم تا با من حرف بزنه خودش هم میگه بدش میاد قهر کنه ولی میگه دست خودم نیست وقتی می بینم برخلاف نظرم عمل میکنی ناراحت میشم در صورتیکی من همیشه به عقایدش احترام میذارم .

واقعا دیگه نمیدونم چه جوری رفتار کنم تا ناراحت نشه هر رفتاری که میکنم یه ایرادی بازم پیدا میکنه همه اشم میگه بخاطر خودت میگم تا ارزشت پیش همه حفظ بشه واقعا خسته شدم کم کم دارم دلسرد میشم .

بازم دوستان راهنمایی ام کنند که من چیکار کنم میدونم منو دوست داره اما به چه قیمتی ؟  


مرتبط :

شوهرم روی من غیرت نداره

هست خانمی که از مرد با غیرت خوشش بیاد ؟!

تعریف غیرت از نظر شما چیه ؟

وقتی با شوهرم در یه جمعی حضور دارم به شدت غیرتی میشه

او محتاج "غیرت و مردانگی " توست

قبلا شوهرم روم غیرت داشت ولی الان ...

فرق بد دلی با غیرت چیه ؟

غیرت مردانه و حقوق زنانه

اگه روی تو غیرت نداره یعنی براش مهم نیستی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)