سلام

یه سوال داشتم از بعضی خانوم ها

چرا همین که بحث حجاب میشه شما خانوم ها سریع میگید مشکل از مردهاست که چشم چرونن و فکرشون مریضه ؟ چرا نمیتونین این منطق ساده رو قبول کنین ؟

خانوم عزیز این بدن تو و زیباییت مال خودت نیست مال خداست. این حرف من نیست حرف خداست، همین طور که اجازه نداده به بدنت آسیب برسونی یا خودکشی کنی ، اجازه نداده که همه چیزت رو در معرض دید بذاری والسلام.

تو تنها یک ماهیت روحانی هستی که اون روح رو هم خدا به تو داده 

میدونم میدونم که الان خیل عظیمی از شما الان تا گردن مسلح آماده این که بگین ما زیباتریم و این تقصیر ما نیست و مشکل از مردهاست که دل شون به زن خودشون راضی نمیشه و میان دنبال ما و مردان مریض هستند . 

بذارین یه چیزی بگم ؛

حتما تا حالا همتون سوگلی ناصرالدین شاه قاجار رو دیدن که اگه ندیدین همین الان سرچ کنین ببینین. میدونم خنده داره ولی این دختر برای شاه زیبا بوده ، ولی آخه چرا؟ چون اون زمان همه زن ها حجاب داشتن و کسی زن های دیگه رو نمیدیده واسه همین زن خودش براش خوشکل بوده . 

واسه همین زمان های قدیم وقتی شوهرشون یا زن شون میمیره انقد دلبسته هم بودن که چند وقت بعدش اونا هم از غصه میمردن . 

آهای خانوم هایی که احساس میکنید به اصطلاح زیباترید نسبت به بقیه، بله با شما هستم، در کمال ناباوری همین طور که با جامعه پیش بریم شما هم یک روزی به یک چهره اوردینری و معمولی یا حتی زشت بدل میشید. 

هر چه بیشتر در کشف حجاب پیش برید متاسفانه این روند هم سریع تر پیش میره ، و توقع بینایی مردان بالاتر میره و اینطوریه که شما به خودتون خیانت میکنید ، حالا کی مریضه ؟

چی شده ؟ آها از اتاق فرمان خبر دادن که یه عده با تز روشن فکری ادعا دارن که در جوامع بشری قضیه این طور نیست و مردان به زن همدیگه چشم ندارن و براشون عادی شده و ما هم مشکل مون حجابه ، برای این ادعا فقط یک حرف دارم (( اونی که روت غیرت نداره روشن فکر نیست بلکه تو براش مهم نیستی ))

مردهای غربی کنار گذاشتن یه زن براشون مثل در آوردن لباسشونه ، این نشد یکی دیگه ، شما هیچ اهمیت خاصی از نظر زیبایی یا حتی باطنی براشون ندارید. فقط یک گزینه هستید. چون مثل شما زیاد در دسترشون هست. و با از دست دادن شما حداکثر به مدت یک هفته افسردگی میگیرن و تمام نفر بعدی.

پس حماقت محضه که فکر کنین مشکل شون با تلاش برای داشتن ظاهری زیباتری نسبت به بقیه زن ها حل میشه ، زیبایی شما فقط برای خداست. به کمتر از اون بفروشینش مفت ضرر کردین.

ختم کلام.

 

مرتبط:

پسر مورد علاقه م دوست داره کنترل کنه زندگی منو

نامزدم نسبت به من خیلی حساسه و احساس مالکیت داره

تعریف غیرت از نظر شما چیه ؟

فرق بد دلی با غیرت چیه ؟

تعادل بین غیرت و خشونت یک مرد مذهبی!

غیرت مردانه و حقوق زنانه

شوهرم روی من غیرت نداره

تعصب نامزدم روی من طبیعیه؟

وقتی با شوهرم در یه جمعی حضور دارم به شدت غیرتی میشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه)