سلام
با پسری چند ماهه نامزد کردیم البته عقد نکردیم . به دلایلی ک دوسشون داشتم شرایطی برام گذاشتن و من قبول کردم . از جمله اینکه از من خواستن چادری بشم . ولی الان فهمیدم نامزدم تعصبیه و با ادامه تحصیل من مخالفه و میگه دانشگاه محیط خوبی نیست .
با سرکار رفتن زن هم مخالفه و میگه وظیفه مرد و زن جداست . از طرفی هم هر جا میرم باید اجازه بگیرم  و میترسم بعد ازدواج بدتر شه . با بیرون رفتن زن به صورت مجردی با دوستاش و تنها کاملا مشکل داره . ولی همه جوره هوامو داره و پشتمه و تشویقم میکنه و دوسم داره و مرد خوب و با ایمانیه .
تعصبش رو همسرش به نظرتون طبیعیه؟ واقعا از آینده میترسم

مرتبط:

پسر مورد علاقه م دوست داره کنترل کنه زندگی منو

نامزدم نسبت به من خیلی حساسه و احساس مالکیت داره

تعریف غیرت از نظر شما چیه ؟

فرق بد دلی با غیرت چیه ؟

تعادل بین غیرت و خشونت یک مرد مذهبی!

غیرت مردانه و حقوق زنانه

شوهرم روی من غیرت نداره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)