سلام دوستان

امیدوارم بتونید کمکم کنید و از سردرگمی نجاتم بدید. من یه ساله با یه پسر که چهارسال ازم بزرگتره و اهل جنوب هست اینترنتی آشنا شدم. خودم مشهدیم. تقریبا منطقی همو شناختیم و معیارهایی که واسه ازدواج میخواستیم تو همدیگه دیدیم. برپایه شناخت به هم علاقه پیدا کردیم. تنها مشکلمون واسه ازدواج 2000 کیلومتر فاصله هستش.

هم من به خانوادم وابسطه هستم هم اون. لازمه ذکر کنم من الان تو یه شهرستان سه ساله دانشجو هستم و تقریبا هر یک ماه میرم خونه. ایشون میگن نمیتونن از خانوادشون جدا بشن و از طرفی هم شغلشون همونجاست. به من میگه حاضری بیای جنوب دور از خانوادت؟ دوستان تو رو خدا کمکم کنید میخوام برای آیندم تصمیم بگیرم. کسی هست که واسه عشقش از خانوادش دور شده باشه؟


مرتبط:

زندگی در شهر غریب چقدر برای خانم ها سختی داره؟

کمکم کنید کسی که عاشقش شدم رو بشناسم

چون خوشگل نیست باهاش ازدواج نکن

می ترسم به خاطر دوری راه و ...، خانواده دختر مورد علاقه م مخالفت کنن

زندگی با خانواده شوهر در یه شهر دیگه و دور از خانواده

درخواست راه حل برای یکی از دردسرهای ازدواج راه دور

مزایا و معایب ازدواج راه دور چیه؟

مزایا و معایب دوری از خانواده بعد از ازدواج

بعد از ازدواج، دور شدن از خانواده سخت نیست ؟

اگه با دختری که اهل یه شهر دیگه ست ازدواج کنم زندگی ما چطور خواهد بود ؟

ازدواج دختر شمالی و پسر جنوبی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)