دوستان سلام

پسری 29 ساله هستم،الان که دارم خوب به گذشته فکر میکنم میبینم زندگیم یه جوری بوده!

چند سال پیش یک روز تو سایت دانشگاه وقتی سرم را بالا آوردم رو به روم یک دختر خانومی با کامپیوتر داشت کار میکرد، وقتی دیدمش یه جوری شدم فکر کنم یک دقیقه ای نگاش میکردم که متوجه شدم با اخم اشاره کرد! معذرت خواستم و رفتم بیرون.

شاید خنده دار باشه تا چند دقیقه گوش هام درد میکرد!! وقتی جریان را به دوستم گفتم لبخند زد و گفت : که آمارش را برام میگیره. کاشف بعمل اومد خانوم 2 ترم پایین تر و رشته ....

چهار روز نه دانشگاه رفتم نه سر کار ، آخه میخواستم برم استرس شدید داشتم و از یه طرف دوستم پیله کرده بود که عاشق شدی برو جلووووو!! اما من مخالف بودم! حتی اون میخواست برام خواستگاری کنه! که من بد جور تهدیدش کردم که کتک میزنمت و قطع دوستی .... بیچاره بیخیال شد.

شاید دلیلم احمقانه است:

1. برادر بزرگتر مجرد داشتم

2. وضع مالی بابام به خاطر وام تعمیری خونه خوب نبود.

3. تو فامیل رسم نیست برادر کوچک قبل داداش بزرگ ازدواج کنه.

4. خودم هم وقت نداشتم! (خیلی میترسیدم شاید ترس همه چیز را داشت اداره میکرد مدام به خودم میگفتم نباید دیگه دختره را ببینی )

خوشبختانه! ترم آخر بود از یه طرف پایان نامه ( اونم با مدیر گروه سخت گیر ) و از یک طرف 16 واحد درس ( رشته برق ) و یک کاره دو روز در هفته .... خلاصه تمام شد.

نزدیک به 3 سال از ماجرا گذشته تا چند ماه پیش تو یه یه شهر دیگه سر کار میرفتم اما الان بیکارم.

مادرم میگه نامزد کن. اما خیلی سرد شدم راستش دوست ندارم ازدواج کنم !! نمی دونم احساس خستگی دارم شاید

اهل دختر بازی و .... تا حالا نبودم. در مورد نماز و ... معمولی هستم

شاید بگید من آدم سردی هستم.اما نه نه!

دوستام یک تست جنسی آورده بودن دانشگاه .... امتیاز من نزدیک به هات بود. 

مدتیه یجوریم ! نمدونم!

اما خیلی ببخشید آخرین باری که تو خواب چیز شدم مربوط به 25 الی 26 روز قبل بوده!!!

برام عجیبه یک رکورده !

وقتی به گذشته نگاه میکنم بعد سربازی، خلاصه شدم تو دانشگاه و کار ، همین!!! و این یجورای ناراحتم کرده.

خوشحال میشم همه جواب بدین

آیا من عاشق شده بودم !!؟؟

باید عاشق بشم بعد ازدواج کنم یا بعد ازدواج عاشق میشم؟؟


بیشتر بخوانید ...

رد کردن خواستگارانم به امید ازدواج با پسر مورد علاقم عقلانیه ؟

آسیب های برخاسته از عشقِ قبل از ازدواج

می خوام عاشق بشم، بعد ازدواج کنم

من میتونم با یک ازدواج سنتی عاشق شوهرم بشم ؟

آیا علاقه بعد از ازدواج می تونه به وجود بیاد ؟

اگر بعد ازدواج عاشقش نشدم چه گلی به سرم بریزم؟

اومدیم و این عشق بعد ازدواج به وجود نیومد !

آیا عشق بعد از ازدواج از بین میره ؟

ازدواج عاشقانه یا ازدواج عاقلانه

ازدواج باید عاقلانه باشه نه عاشقانه

کدوم ازدواج با دوام تره ، با عشق یا سنتی ؟

ادم عاشق بشه ازدواج کنه بهتره یا ازدواج کنه عاشق بشه؟

در ازدواج می خوام عقلانی شروع کنم و با احساس پیش برم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)