سلام دوستای عزیز....

بچه ها احساس میکنم که خیلی تنها شدم ... الان نزدیک 15 ماهه که عقد کردم .. از وقتی که عقد کردم بیشتر زندگیم شده دلهره و اضطراب ... حتی بارها به فکر جدایی افتادم .. نه اینکه بگم شوهرم خوب نیست یا خانوادش خوب نیستن نه ، اصلا ، مشکل من از جانب خانواده خودمه ... اونا اصلا من رو درک نمیکنن...

پارسال به خاطر یه موضوع از نظر من پیش پا افتاده چنان مصیبتی به راه افتاد که نزدیک بود زندگیم از هم به پاشه که لطف و معجزه خدا و ائمه بود که دوباره همه چیز درست شد...

خانواده من اخلاقی که دارن اینه که میگن دختر تا زمانی که تو خونه پدرشه باید حرف شنوی از پدر و مادرش داشته باشه ..اگه من گفتم دوست دارم فلان کار رو انجام بدم یا اینقدر دنبال حرف و حدیث نباشید ..گذشت داشته باشید...دیگه هیچی  وای حالا بیا و درستش کن ....

بعضی وقتا به من میگن تو چرا اینقدر بد بینییا مثل اون خواهرت نمیای چیزایی رو که تو خانواده شوهرت اتفاق میافته تعریف کنی خب من دوست ندارم هی خبر ببر بیار کنم اصلا از این اخلاق خوشم نمیاد...بارها بر سر موضوع با شوهرم حرفم شده اون به من میگه تو  احترامی که به خانوادت میذاری رو به من نمیذاری یا ارزشی که  اونا  برات دارن رو من ندارم ...

خب از طرفی به اونم حق میدم ... من خودم هم دوست دارم مستقل بشم... کار شوهرم طوری هست نزدیک 23 و چهار روز نیست و فقط یک هفته میاد و دوباره میره ... توی این یک هفته هم من اینقدر اضطراب دارم که وای حالا نکنه وقتی میاد چیزی بگن که به هم بر بخوره .. هر کاری که خواستم انجام بدم همش دلشوره این رو داشته باشم که آیا حالا که به مامان اینا میگم چه برخوردی میکنن... به خدا من دختر بدی نیستم و نمیخوام از کسی یا چیزی سوء استفاده کنم ... فقط من این وسط شدم چوب دو سر طلا  

دوستان من رو راهنمایی کنید ... از همتون التماس دعا دارم که خدا خودش کمک هممون بکنه.

 

بیشتر بخوانید ...

همسرم نسبت به من احساس نزدیکی نمیکنه

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم

راه های وابسته کردن شوهر رو می خوام یاد بگیرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)