با سلام

 بنده آقایی هستم ۲۷ ساله، قصد ازدواج دارم می‌خواستم معیارهام رو مورد بررسی دوستان قرار بدم ؛

مدرک کارشناسی معماری دارم، قصد و علاقه‌ای به ادامه تحصیل ندارم، شغلم آزاده، دو شعبه مغازه دارم، درآمدم ماهانه حدود ۲۶ میلیون هستش که خوب البته بعضی ماه‌ها به نزدیک ۴۰ میلیون هم می رسه، ماشین متوسطی دارم، خونه ای که دارم رو صرفاً برای حفظ ارزش پولم خریدم و قصد دارم در آینده در محله‌ای بهتر خونه بخرم و بعد از ازدواج قصد ساکن شدن در این خونه رو ندارم و تصمیم دارم بعد از ازدواج تا زمانی که بتونم خونه مد نظرم رو بخرم، اجاره نشین باشم در محله‌ای خوب. 

خانواده مون هم به لحاظ مالی متوسط هستن و در شهرستان باغ داریم به لحاظ اخلاقی نماز می خونم، روزه می‌گیرم، ولی مذهبی سفت و سخت نیستم، میشه گفت شیوه کلی زندگیم مشابه عموم جامعه ست، برونگرا هستم ولی دختران احساسی رو می‌پسندم. 

چیزی که برام اهمیت ویژه ای داره این هست که دختر قبل از ازدواج رابطه قبلی نداشته باشه چون خودم هم نداشتم و از این روابط خوشم نمیاد. 

در مورد معیارهای ظاهری هم به دخترانی با اندام لاغر و متناسب علاقه دارم، از چربی اضافه بیزارم، در مورد چهره هم چیز خاصی مد نظرم نیست به دل بشینه کافیه، بیشتر تاکیدم بر نجیب بودن و صادق بودن دختر هست، تحصیلات دختر کمترین اهمیتی برام نداره، در مورد اشتغال هم بستگی داره خود ایشون چه جوری دوست داشته باشن، یعنی اگه از بقیه لحاظ مورد پسندم باشن مشکلی با اشتغال دختر ندارم، ولی ترجیحم همسر خانه دار هستش.

علاقه دارم حداقل دو فرزند داشته باشیم، در کل دخترانی که خانه داری و مادری رو به اشتغال ترجیح میدن بیشتر باب طبع بنده هستن، ولی در این مورد انعطاف پذیرم، یعنی اگه دختری باشه که معیارهام رو داشته باشه به خصوص در زمینه اخلاقی ولی علاقمند به اشتغال باشه قبول می‌کنم،  ولی به زندگی تک فرزندی علاقه ندارم.

در مورد مهریه هم نظرم رو ۱۴ سکه هستش، چون در حال حاضر توان پرداختم اینقدره و فکر می‌کنم ۱۴ تا عادلانه ست، نه سیخ می سوزه نه کباب، مشکلی هم با دادن حق طلاق و ... ندارم. 


مرتبط با بررسی معیارهای پسران برای ازدواج :

آقا پسرها، معیارهای انتخاب شما بین 20 تا 30 سالگی چه تغییراتی میکنه؟

در مورد دختر مورد علاقه م 6 نگرانی ندارم

به خاطر ضعف اعصاب می ترسم ازدواج کنم

دختر خانم، با من ازدواج میکنی تا زندگی رو با هم بسازیم؟

به چنین پسری بله میگن ؟

به یه خواستگار با این شرایط بله میدین؟

معیارهای یک مرد عالی در نظر خانم ها برای ازدواج چیه ؟

با من ازدواج میکنی ؟

پشت پرده انتخاب همسر در بعضی از پسران

آیا من شرایط ازدواج رو دارم ؟

خانم ها، پسری با این شرایط رو قبول می کنید ؟

9 مورد خواستگاری رسمی رفتم، اشکال کارم کجاست ؟

ملاک های انتخاب همسر اینده ی حمید رضا

اگه ازتون خواستگاری کنم چه جوابی میدید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج پسران (۷۱ مطلب مشابه)