با عرض سلام خدمت خانواده برتری ها

یه مدتی میشه که سوالی ذهنم رو به خودش مشغول کرده و من رو ترسونده. می خوام اینجا بپرسم.

من پوست صورت و دستام تا جایی که بیرون از لباس هست سفیده ولی بدنم تیره تر هست. حالا می‌خواستم بپرسم  این مساله واجبه که تو روز خواستگاری به خواستگارم  بگم؟ یعنی مساله ای هست که حائز اهمیت باشه؟ 

((چون آخه شنیدم که بعضی از آقایون روی این قبیل مسائل حساسن و خانم شون رو طلاق دادند، پرسیدم.))

و سوال مهمم؛ 

اگر این سوال رو خودشون از من نپرسیدن من چه جوری این حرف رو بیان کنم که هم به روحیه ی خودم لطمه وارد نشه و هم ایشون فکر نکنند حالا چه خبر شده  و خیلی تو ذهن شون بزرگش نکنند و حساس نشن؟!

معذرت می خوام من باب این سوال رو پرسیدم که  من پوست صورتم با بدنم یک رنگ نیست و اینکه بدونم، بگم یا نگم، که فردا روز نیاد بگه سرم رو کلاه گذاشتی.

با تشکر.


مرتبط با سوالات خواستگاری :

چطوری در جلسات خواستگاری سوالات غیر مستقیم بپرسیم؟

نمونه سوالات خواستگاری

سوالات شما در جلسه خواستگاری چی بود ؟

چند سوال تخصصی در مورد خواستگاری

تحلیل جواب های سوالات خواستگاری

اولین سوالات خواستگاری ، مهمترین دغدغه های طرف مقابل هستند ؟

سوالات و جواب های کلیشه ای جلسه خواستگاری

چند سوال ریز در مورد اولین جلسه خواستگاری


پیشنهاد:

به خاطر یه مشکل در بدنم، به دنبال بهانه برای رد کردن خواستگارم هستم

آیا در مورد ترک های پوستی و جوش های بدنم به خواستگارم بگم ؟

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟

خواستگارم بهم گفته توانایی برقراری رابطه جنسی رو نداره

آیا خواستگارم بدن منو با بدن زن های فیلم های ... مقایسه خواهد کرد ؟

روم نمیشه از خواستگارم در مورد مسائل جنسی پرس و جو کنم

به خواستگارم بگم بواسیر دارم ؟

اگر خواستگارم منو بدون آرایش ببینه میره؟

ازدواج با دختری که در صورت و پاهاش جای سوختی داره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) به خواستگارم بگم که ... (۴۰ مطلب مشابه)