سلام
من یک دختر مجردم در آستانه سی سالگی
در کودکی در اثر آتش سوزی دچار عارضه سوختگی شدم و درمان هم کردم. ( از نظر خیلی ها نه تنها زشت نیستم زیبا هم هستم )
این عارضه در صورت، و خصوصا پاهام هست.
من تا حالا به شکل جدی به ازدواج فکر نمی کردم.
یعنی اصلا تصور نمی کردم ازدواج کنم.
اما با مشاوره و ... دارم به شکل جدی به این موضوع فکر میکنم.
از نطرات دیگه همه جور کمالاتی دارم، تحصیل کرده ام، هنرمندم، فعالم و ...
خواستگار هم دارم. ( ما مشکلم رو تلفنی میگیم اگر خواستن میان خواستگاری )
یک مسئله ای که ذهنم رو مشغول کرده این هست.
از ازدواج می ترسم. به خاطر این که می ترسم فردی در خواستگاری جذب شخصیتم بشه و بعد از ازدواج با دیدن اندامم خصوصا پاهام از من دلزده بشه و رهام کنه .

بعد این که اصلا نمی دونم چه طور اندامم رو به طرف مقابلم بعد ازدواج نشون بدم.
خصوصا در ارتباط خاص
اصلا فوبیا دارم نسبت به این موضوع
خب به هر حال ظاهر مگه برای آقایون مهم نیست؟


مرتبط:

به خاطر یه مشکل در بدنم، به دنبال بهانه برای رد کردن خواستگارم هستم

آیا در مورد ترک های پوستی و جوش های بدنم به خواستگارم بگم ؟

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟

خواستگارم بهم گفته توانایی برقراری رابطه جنسی رو نداره

آیا خواستگارم بدن منو با بدن زن های فیلم های ... مقایسه خواهد کرد ؟

روم نمیشه از خواستگارم در مورد مسائل جنسی پرس و جو کنم

به خواستگارم بگم بواسیر دارم ؟

اگر خواستگارم منو بدون آرایش ببینه میره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)