با سلام خدمت دوستان ...

من دختر 25 ساله ای هستم که بیماری شقاق یا به تعبیر برخی بواسیر در ناحیه مقعد دارم. پزشکم گفت که بیماریت به دلیل گرم مزاج بودن و خوردن غذاهای تند و مشکلات عصبی و... است.

اولا میخواستم بدونم با وجود این بیماری میتونم ازدواج کنم؟ باید روز خواستگاری بیماریم را مطرح کنم؟  ( در ضمن چند ماه پیش از ترس اینکه مبادا با این بیماری در ازدواجم به مشکل بخورم یک خواستگار سنتی و خوبم رو با جواب منفی رد کردم ولی دورادور هنوزم بهش علاقه دارم و چون نسبت دور فامیلی داریم میدانم که او جای دیگری برای خواستگاری نرفته. ) و بعد هم میخوام بدونم اگر پسری بداند که دختر این بیماری را دارد آیا حاضر است که با او ازدواج کند؟ واز علاقه اش نسبت به او کم نمیشود؟ و در اخر اینکه ایا این بیماری جزو بیماریهایی است که به واسطه ان میتوان عقد را برهم زد؟

ممنون از همگی.

مرتبط:

به خاطر یه مشکل در بدنم، به دنبال بهانه برای رد کردن خواستگارم هستم

آیا در مورد ترک های پوستی و جوش های بدنم به خواستگارم بگم ؟

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟

خواستگارم بهم گفته توانایی برقراری رابطه جنسی رو نداره

آیا خواستگارم بدن منو با بدن زن های فیلم های ... مقایسه خواهد کرد ؟

روم نمیشه از خواستگارم در مورد مسائل جنسی پرس و جو کنم

اگر خواستگارم منو بدون آرایش ببینه میره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)