سلام دوستان 

من نیاز به خرید ضروری چادر مشکلی به صورت اینترنتی دارم... امّا هرچه گشتم سایت معتبر وقابل اطمینانی که بتونم چادردانشجویی بدون مچ، با جنس خوب گیربیارم پیدا نکردم. تنها سایت معتبر دیجی کالاست که نمایندگی چندتا تولیدی چادر، جنس هاشون رو در دیجی می فروشند اونم به صورت محدود، که اونم بیشتر چادر عربی بود. متأسفانه تو سایت خود این مراکز هم که رفتم مثل شهر حجاب و حجاب فاطمی، بازم یکی دو تا محدود گذاشتن که یا براق هست و من نمی‌پسندم یا جلوش بسته است. 

اگر سایت معتبری که تا حالا ازش خرید چادر، مقنعه و این جور چیزها رو کردید به جز دیجی کالا و شهر حجاب و فاطمی به منم معرفی کنید ممنون میشم... 

امکان خرید پارچه و دوختش نیست چون در شهر کوچک ما تنوع جنس چادر با کیفیت وجود نداره.

فقط چادر دانشجویی بدون مچ می خوام... بازم ممنون


مرتبط:

درخواست راهنمایی برای خرید روسری

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

روسری و لباس رنگی با چادر تحریک کننده است ؟

مَهرا نقش ، تولید کننده انواع ست روسری و ساق دست

چه مدل چادری بهم میاد؟

کدوم مدل چادر بهترینه ؟

چه پارچه ای برای چادرم بخرم؟

چادر لبنانی به چه کسانی میاد؟

چه جوری قشنگ تر چادر معمولی سرم کنم

چکار کنم که چادرم ثابت بمونه و عقب نره ؟

چادرم پرز جمع می کنه

چادر منو چاق نشون میده

یه دختر چادری میتونه خوشتیپ و شیک باشه؟!

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

چه نوع چادری برای دانشگاه مناسبه ؟

پوشش چادری ها در فصول سرد سال



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید اینترنتی و مشورت در خرید (۹۰ مطلب مشابه)