با سلام

من دختری مجرد، ۲۹ ساله، شاغل و همزمان دانشجوی مقطع دکتری هم هستم. تا الآن از بین خواستگاران یا به دلیل عدم علاقه خودم یا موانع و اختلافات دیگه موفق به ازدواج نشدم. خانواده مومن و خوبی دارم. خودم هم مقید به اصول اخلاقی و دینی هستم. بعضی اوقات دچار ترس و دلهره می شم که نکنه هیچ وقت نتونم نیمه گم شده خودم رو پیدا کنم و همچنان مجرد بمونم. از نظر قیافه هم همه میگن خوشگل و تو دل برو هستم. روابط اجتماعی خوبی دارم. ولی نمی دونم چرا ازدواجم جور نمی شه.

من معیارهای سختی برای ازدواج ندارم. مثلاً پسری مومن تحصیل کرده اهل خانواده و اهل کار، علاقمند به من، ترجیحاً همشهری، اهل پیشرفت و تلاش. بعضی وقت‌ها میگم ای کاش یه نرم افزاری چیزی بود که می تونست جوان‌ها رو با هم آشنا کنه و بر اساس معیارهای هر کسی زوج مناسب رو پیشنهاد بده. 

واقعاً نا امید شدم از اینکه من منتظر باشم تا پسری منو ببینه و جرات پا پیش گذاشتن رو به خودش بده و ازدواج کنیم. آقایون و خانم‌ها اگه همچین نرم افزار و محیطی فراهم بشه شما ازش استقبال می‌کنید؟، آقایون چند درصد حاضرید با دختری با مشخصات من ازدواج کنید؟، شرایط من خیلی سخته که کسی پیدا نمی شه؟ 


پیشنهاد:

معیارهای پسران مجرد برای انتخاب همسر

جمع بندی معیار های ازدواج

اولین معیار برای ازدواج ، ایمان و اخلاق

هم کُفو بودن دومین معیار ازدواج

چهارمین معیار برای ازدواج ← اصالت خانوادگی

چه جوری باید معیارای ازدواجمونو به طرف مقابل بگیم

چرا مدرک تحصیلی یکی از معیارهای مهم ازدواج برای دختران است؟

از 18 سالگی تا الان چه تغییراتی توی معیاراتون ایجاد شده ؟

معیاراتون رو برای ازدواج بنویسید

بنظرتون من باید معیارهامو عوض کنم؟

معیارای پسرای مذهبی برای ازدواج چیه؟

مهمترین معیار برای انتخاب یک دختر خوب برای ازدواج چیه و چرا؟

من با داشتن همچین معیارهایی پر توقعم؟!

مجبورم بخاطر پدرم معیارامو به صفر برسونم

از معیارهای ازدواج دختران نظامی خبر دارید ؟

آیا معیار ها و شروط من برای ازدواج مناسبه یا باید تغییرش بدم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)