سلام به همه دوستان

من دختری هستم که سنم بین 25 تا 30 هست، دکتری داروسازی دارم و شاغلم در داروخانه و درآمدم هم خوبه، میخواستم بدونم برای یک دختر مثل من این معیارها برای ازدواج مناسبه یا نه؟

1- اخلاق و ایمان و خانواده همسرم خیلی برام مهمه دوست دارم از این نظر هم کفو باشیم

2- تحصیلات و درآمدش  از من کمتر نباشه

3- مهریه سکه نمیخوام دوست ندارم ابزار فشار برای همسرم باشه، فقط میخوام یک خونه بنامم بزنه اونم هر وقت که خونه دار شدیم، دوست دارم خونه به نام من باشه، خودم هم تو خرید خونه کمک میکنم البته

4- حق اشتغال و تعیین محل مسکن را بدون قید و شرط میخواهم داشته باشم چون اینهمه درس نخوندم که بشینم تو خونه

5- از درآمدم هرجور که بخواهم استفاده میکنم و همسرم حق دخالت در اموال و حقوق من رو نداره،  منظورم اینه که همسرم نباید من رو مجبور کنه از درآمدم در خرج خانه استفاده کنم، اگر دوست داشتم کمک میکنم، به احتمال زیاد هم این کار رو بکنم اما به عنوان لطف نه وظیفه

6- خونه از همسرم نمیخواهم یک جای معمولی اجاره کنه کافیه، اما ماشین باید داشته باشه چون خودم ماشین دارم

7-حق طلاق رو هم میخواهم چون دوست ندارم با کسی که زندگی کردن باهاش بهم خوش نمیگذره زندگی کنم مگه چقدر عمر میکنم؟

ممنون میشم دوستان راهنمایی کنن، آیا معیار ها و شروط من مناسبه یا باید تغییرش بدم، آیا لازمه کمی سخت تر بگیرم یا لازمه کمی از بعضی هاشون کوتاه بیام؟


مرتبط :

معیارهای پسران مجرد برای انتخاب همسر

جمع بندی معیار های ازدواج

اولین معیار برای ازدواج ، ایمان و اخلاق

هم کُفو بودن دومین معیار ازدواج

چهارمین معیار برای ازدواج ← اصالت خانوادگی

چه جوری باید معیارای ازدواج مون رو به طرف مقابل بگیم

چرا مدرک تحصیلی یکی از معیارهای مهم ازدواج برای دختران است؟

از 18 سالگی تا الان چه تغییراتی توی معیاراتون ایجاد شده ؟

معیاراتون رو برای ازدواج بنویسید

بنظرتون من باید معیارهامو عوض کنم؟

معیارای پسرای مذهبی برای ازدواج چیه؟

مهمترین معیار برای انتخاب یک دختر خوب برای ازدواج چیه و چرا؟

من با داشتن همچین معیارهایی پر توقعم؟!

مجبورم بخاطر پدرم معیارامو به صفر برسونم

از معیارهای ازدواج دختران نظامی خبر دارید ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج دختران (۷۵ مطلب مشابه)