سلام دوستان

این روزها با توجه به اینکه انواع شبکه‌های اجتماعی رواج پیدا کرده و شاهد مسائل مختلف خوب و بد هستیم به طور مثال اینستاگرام را که باز می‌کنی شاهد دیدن صفحه‌هایی هستم که به شدت مسائل خانوادگی و خصوصی خودشون رو به اشتراک میذارن و خانم ها بیشتر! 

خیلی هم مورد استقبال همه قرار می‌گیرند، هر عکس از مراسم خانوادگی تولد و بیرون رفتن دو نفره و ...! چیزی که الان ذهنم رو درگیر کرده چطور مردان غیرت شون اجازه میده که همسرشون این عکس ها رو به اشتراک بذاره با انواع لباس‌های تنگ و کوتاه و تحریک کننده بدون روسری گاهاً حتی دیدم بعضی‌ها با حوله حمام استوری می‌گیرند... .

واقعاً چند مدته نمی تونم به جواب درستی برسم گاهاً به خودم میگم شاید غیرت این نیست و فقط به این معناست که همسرت رو نرنجونی و در خوشحالیش احساس مسئولیت کنی ... و بعد باز برای خودم این حرف رو رد می‌کنم! می شه خواهش کنم آقایون و خانم هایی که درک مناسبی نسبت به درست و غلط بودن این مسئله دارن بیان روشن هستند کنن برام! 

پیشاپیش نهایت تشکر رو دارم ازتون


مرتبط:

پسر مورد علاقه م دوست داره کنترل کنه زندگی منو

نامزدم نسبت به من خیلی حساسه و احساس مالکیت داره

تعریف غیرت از نظر شما چیه ؟

فرق بد دلی با غیرت چیه ؟

تعادل بین غیرت و خشونت یک مرد مذهبی!

غیرت مردانه و حقوق زنانه

شوهرم روی من غیرت نداره

تعصب نامزدم روی من طبیعیه؟

وقتی با شوهرم در یه جمعی حضور دارم به شدت غیرتی میشه

از وقتی که عقد کردیم شوهرم روم حساس شده


مرتبط با فعالیت در اینستاگرام:

تبادل نظر در مورد تاثیر پذیری از فضای مجازی و بخصوص اینستاگرام

پسرها چطوری توی اینستاگرام فالووینگ پیدا میکنن؟

شوهرم تو اینستاگرامش صفحات مستهجن رو دنبال می کنه

یه مرد تازه ازدواج کرده در اینستاگرام منو فالو کرده

هدف برخی از دختران از گذاشتن عکس های شخصی در اینستاگرام چیه ؟

خانمم در اینستاگرام یه آدم دیگه میشه

خواستگارم در اینستا و تلگرام با دختران زیادی دوست بوده

با دیدن پیج اینستای دختر مورد علاقم شوکه شدم

چکار کنم عکس هام در اینستاگرام بیشتر دیده بشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اینستاگرام (۲۹ مطلب مشابه)