سلام

من کتاب خوندن رو خیلی دوست دارم ولی وقتی کتاب و می خونم دو دقیقه بعد مطالبش رو یادم میره، چه طوری می شه از کتاب عبرت گرفت وقتی نوشته هاش یادت میره، برای همین دیگه انگیزه و حوصله کتاب خوندن رو ندارم، الان یه کتابه که خیلی دوستش دارم و خیلی وقت هم هست که اون رو گرفتم که بخونم ولی تا الان به نصفش هم نرسیدم. 

می شه راهنماییم کنید که چه طوری باید از کتاب یاد بگیری و عبرت بگیری در صورتی که مطالب کتاب یادت میره.


مرتبط با تقویت حافظه:

فراموشی شدید دارم، خسته شدم از بس رفتم دکتر

احساس میکنم هوش و حافظه ام تحلیل رفته

ترس از ازدواج و آینده به خاطر ضعف حافظه

دچار هواس پرتی و فراموشی خفیف شدم

در جلسه امتحان جواب همه سوال ها از ذهنم پاک میشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)