سلام پسر هستم

من ۲ ماهی میشه نامزد کردم، توی این مدت با نامزدم‌ رفت و آمد داشتیم و البته بیشتر تلفنی بوده و‌ از طریق تلگرام و چت، ولی یک مساله ای که باهاش مواجه شدم و‌ ازتون کمک میخوام‌ اینه؛

توی این رابطه نامزدی کلا همیشه اون ابراز علاقه زیاد، تمایل به تلفن حرف زدن، چت کردن و ... از سوی من بوده، یعنی اگه من نگم زنگ بزنیم حرف بزنیم یا پیام ندم شاید پیامی نده. 

احساس میکنم این ابراز علاقه شدید و زیاد و این که همه ش درخواست تماس و حرف زدن از سوی من بوده فکر میکنم نامزدم یک مقدار خودش رو گم کرده، یه حالت خاصی که مثلا احساس میکنه اگه یه کم به سختی اوکی بده و منم هی ازش بخوام و خودش رو دست نیافتنی تر نشون بده مثلا احساس خوبی داره به این قضیه. 

نمیدونم چطوری بیانش کنم، یعنی خوشش میاد من هی ازش بخوام که چند دقیقه ای زنگ بزنیم حرف بزنیم و ...، از امشب تصمیم گرفتم از فردا دیگه یک مقدار رفتارم رو به سمت سرد بودنه ببرم یعنی خیلی کوتاه تر از قبل جوابش رو بدم، چند وقت اصلا مثلا ازش نخوام که تلفنی حرف بزنیم یا بریم بیرون و ...، شاید متوجه رفتارش بشه. 

شما کلا نظرتون چیه؟، من درست قضاوتش کردم؟، به نظرتون چکار کنم این حس غرور ازش برداشته بشه؟، یا کلا نظرتون رو بگید 

به کمک تون احتیاج دارم


بیشتر بخوانید ...

همسرم نسبت به من احساس نزدیکی نمیکنه

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم

راه های وابسته کردن شوهر رو می خوام یاد بگیرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه)