سلام 

من یه دختر ۱۸ ساله هستم، متاسفانه من به دختر قد کوتاه هستم که بهم میگن کوچولو و ...، قد و وزنم ۱ متر و ۵۰ با ۴۷ کیلوگرم هست. 

حدودا ۴ سال پیش رفتم دکتر غدد، مسخره م کرد، گفت سن استخوانت ۱۸ ساله و صفحات رشدت بسته شده. مشکل من این هست که بخاطر قدم اعتماد به نفسم رو موقع دعوا و گرفتن حقم از دست میدم.

مثلا یکی حقم رو خورده میرم بهش میگم چرا دروغ تحویل من میده و من چاره ای جز اینکه بگم دیگه تکرار نشه ندارم. حس میکنم چون قدشون از من بلند تره روم تسلط دارن قوی ترن یا کلا من بازنده این ماجرا هستم، تقریبا همه از من قد شون بلندتر هست و میترسم این در آینده برام مشکل ساز بشه.

همین طور وقتی بخوام ازدواج کنم و قطعا همسر آیندم از من قدش بلند تره میتونه باعث تضعیف اعتماد به نفسم بشه، من تو خیلی از مسائل از بقیه قوی تر و بهترم، از لحاظ درسی، بهره هوشی حتی زیبایی، ولی خب قدم باعث ناراحتیمه، همه ش حسرت دخترهایی رو میخورم که قدشون بلنده و میتونن  لباس های بلند بپوشن. یا کنار پسرهایی که قدشون بلنده اصلا نمی ایستم.

مثلا من مانتو میخرم استینش برام بلنده، شاید تو عکس بامزه بنظر بیاد ولی همیشه اینجوری باشه آزار دهنده است.


مرتبط با اختلاف قد در ازدواج:

خواستگار خوبی دارم اما هم قد هستیم

اختلاف قد چقدر در زندگی مهمه؟

نمی خوام به خاطر اختلاف قد، الکی خواستگارم رو رد کنم

به خاطر اختلاف قد نه میتونم ولش کنم نه ادامه بدم

اختلاف قد 25 سانت در ازدواج مشکل زاست ؟

آیا اختلاف قد و هیکل در آینده برامون مشکل ساز میشه؟

اختلاف قد در ازدواج

اختلاف قد 70 سانتی مشکل ساز میشه ؟

5 سانت از پسر مورد علاقم بلند ترم

در مورد قد و هیکل زن آیندم هنوز نمی دونم ایده آلم چیه؟

خواستگاری دارم که قدش از من خیلی بلند تره