سلام دوستان

من دانشجو هستم و حدودا اواسط بهمن ماه بود که با یه خوابگاه خودگردان تو تهران قرارداد سه ماهه بستم و هر ماه باید مبلغی رو پرداخت میکردم، از اون جایی که این قضیه کرونا پیش اومد و دانشگاه ها هم تعطیل شد دیگه برگشتم به شهر خودم و خب بخاطر این وضعیت هایی که پیش اومد و حالا حالا ها تعطیلیم و معلوم نیست چی بشه، فقط میرم وسایلم رو برمیگردونم خونه، قراردادم هم اواسط اردیبهشت تموم میشه.

حرف من اینه که من اصلا از خوابگاه استفاده نکردم و به خاطر تعطیلات، تو خونه مون بودم، هزینه ی دو ماه پیش رو پرداخت کرده بودم ولی موندم هزینه های خوابگاه این ماه رو پرداخت کنم یا نه، اصلا تکلیف من چیه که از خوابگاه بخاطر تعطیلات کرونا استفاده نکردم، ولی هزینه اش رو باید پرداخت کنم. الان نمیدونم چه کنم؟ 

خب وسایلم تو خوابگاهه، بعلاوه اینکه کارت ملی من هم گرو دست رئیس خوابگاه هستش، به نظر شما تکلیف من چیه و چیکار کنم؟


مرتبط با زندگی در خوابگاه دانشجویی:

2 ساله که نتونستم با زندگی خوابگاهی کنار بیام

هنوز خودشون رو نشون ندادن!

آیا خوابگاه خودگردان دانشجویی اتاق تک نفره داره؟

خاطرات خنده دار دانشگاه و خوابگاه دانشجویی

لطفا تجربیات خودتون رو درباره زندگی خوابگاهی در اختیارم بذارین

یک سوال در مورد زندگی در خوابگاه دانشجویی دخترانه

تجربیات شما در مورد زندگی در خوابگاه دانشجویی دخترانه

در خواست توصیه برای زندگی خوابگاهی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
زندگی دانشجویی (۳۹ مطلب مشابه)