سلام

دخترم، امسال رشته ی مورد علاقه م رو قبول شدم، دولتی، ولی تقریبا شهرمون 12 ساعت تا اون جا فاصله داره، اوایل پشیمون شدم که چرا زدم، ولی از وقتی رفتم خیلی خوشم اومده از اون جا.

شهر کوچیک و جمع و جوریه، ولی مردمش به شدت خوش اخلاق و مهربونن، مهمون نوازن و هوای ماهایی که میدونن غریبیم رو دارن، خوابگاه مون با دانشگاه فاصله نداره، بزرگه خیلی خیلی خیلی تمیزه، برعکس چیزهایی که قبل رفتن در مورد خوابگاه شنیده بودم و وحشت کرده بودم، اون جا هم خیلی خوبه، از محیط دانشگاهش هم خوشم اومده.

تو این 4 ، 5 روزی که اونجا بودم با اکثریت آشنا شدم، البته زیاد با کسی صمیمی نیستم هنوز، بوده رفتم بیرون و پول نقد یا ساعتی چیزی جا گذاشتم رو تختم در اتاق مون هم باز بوده ولی کسی دست نزده... کیفیت غذاهاشون هم خیلی خوبه، جوری که خیال مامان بابام کامل راحت شد از همه چی.

ولی دیروز با سواری رفتم جایی که باید سوار اتوبوس بشم و برگردم شهرمون (کلاس هام تا 10 روز عقب افتاده)، راننده اهل اون شهر نبود، وقتی پرسید و گفتیم مردمش خیلی خوبن میگفت هنوز خودشون رو نشون ندادن این ها، یا وقتی  کسانی که تو شهر خودمون یا جاهای دیگه دانشجوئن میپرسن خوابگاه چه جوریه واسه شون توضیح میدم... میگه این اولشه هنوز خودشون رو نشون ندادن، کلا گند زده شد به حال خوبم.

میخواستم ببینم کسی تجربه ای داره تو این مورد که هم خوابگاهی هاش بعدا اخلاق شون تغییر کنه؟، یا اول همه چی خوب باشه بعد همه چهره واقعی شون رو نشون بدن؟


مرتبط با زندگی در خوابگاه دانشجویی:

آیا خوابگاه خودگردان دانشجویی اتاق تک نفره داره؟

خاطرات خنده دار دانشگاه و خوابگاه دانشجویی

لطفا تجربیات خودتون رو درباره زندگی خوابگاهی در اختیارم بذارین

یک سوال در مورد زندگی در خوابگاه دانشجویی دخترانه

تجربیات شما در مورد زندگی در خوابگاه دانشجویی دخترانه

در خواست توصیه برای زندگی خوابگاهی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
زندگی دانشجویی (۳۹ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)