سلام

شاید سوالم مرتبط با عنوان سایت نباشه.اما چون اکثر کاربرا یا دانشجو هستن یا دانشگاهو تازه تموم کردن و آدمای معتقدی هستن گفتم شاید بتونم کمک بگیرم ازشون.

واقعیت اینه که من میخوام ترم آینده برم دانشگاه یه شهر دیگه ( که خیلی بزرگتر از شهر خودمون هست) و ساکن خوابگاه بشم.

میخوام اگه تجربه و یا توصیه ای درباره زندگی تو خوابگاه و یا برخورد مناسب با هم اتاقی ها دارین در اختیارم بذارین.

چون نمیخوام به عنوان یه ترم اولی بی تجربه باهام برخورد بشه و به قول معروف اذیتم کنن یا زور بهم بگن.در مورد خودم هم بگم که دختر آروم و بی حاشیه ای هستم ( نه به معنای بی عرضه) روحیه مذهبی دارم.( نماز میخونم و محجبه ام ) و درس خون و منظم هستم! سرا پا گوشم و درخواست دارم خواهر کوچکتون رو راهنمایی کنید.


مرتبط با زندگی در خوابگاه دانشجویی:

خاطرات خنده دار دانشگاه و خوابگاه دانشجویی

لطفا تجربیات خودتون رو درباره زندگی خوابگاهی در اختیارم بذارین

یک سوال در مورد زندگی در خوابگاه دانشجویی دخترانه

تجربیات شما در مورد زندگی در خوابگاه دانشجویی دخترانه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) زندگی دانشجویی (۳۹ مطلب مشابه)