با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی نویسندگان و خوانندگان وبلاگ خانواده برتر

بنده یکی از کاربران خاموش اینجا بودم که حدود 3 ساله مطالب وبلاگ رو دنبال میکنم و حدود 2 الی 3 بار پیش اومده که با اسم های مختلف نظرم رو نوشته باشم اما امشب تصمیم گرفتم که به عضو رسمی خانواده برتری ها تبدیل بشم و امیدوارم بتونم دوستان خوبی اینجا پیدا کنم.

به هر حال خواستم در قالب شعر، داستان عشق کوتاهم رو خدمت دوستان تقدیم کنم امیدوارم که مورد پسند قرار بگیره:

شبی قبل از جواب دل خسته، دیدم دلبرم تنها نشسته

پیش به سوی او کردم روانه، حرف هایی قشنگ و عاشقانه

گفتم جان من تنها نشستی، نکند با خدایت عهد بستی؟

گفتا جان دل غرق ز عشقم، حرف های دلم را بنوشتم!

اشک دیدگان شدند جاری، در ذهن خودم کردم خیالی

شاید عشق او نیز من هستم، با خیال خود پیوند بستم

روزهایی گذشت از آن شب تار، سر ها میزدم به خانه ی یار

تا اینکه شبی برای من خواند، خونین دل من در وصف او ماند

روزهایی گذشتند همواره، روزهایی قشنگ و دلبرانه 

قدم ها میزدیم ما زیر باران، گمان کردم شدیم ما جزو یاران

روزهای تاریکم به سر آمد، نور روشنی هم به در آمد

اما روزگار قصدش دگر بود، با شادی من گویی که قهر بود

یک روز دلبرم با من سرد شد، دنیا ناگهان رنگ دگر شد

من نیز پی او خانه به خانه، اشک دیدگان شدند روانه

دنیایم ز قبل نیز تیره تر گشت، او دگر نبود بی برو برگشت

حال به یاد او شعرها نویسم، دیگر نشود شاد چشم خیسم

دوستانی که مایلن میتونن با دنبال کردن صفحه مجازی ام، بنده رو حمایت و تشویق کنند.

ممنون از وقت با ارزش تون


شکست عشقی در آقایان :

پسران بعد از چند وقت عشق خود را فراموش می کنند؟

پسری که خاطرخواهم بود رو نا امید کردم ، حالا پشیمون شدم

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

فراموشی عشق اول برای آقایاون سخت تره یا خانم ها ؟

میخوام به برادر متاهلم کمک کنم عشق قدیمیش رو فراموش کنه

اگه ازدواج کنم می تونم عشق سابقم رو فراموش کنم ؟

شکست عشقی و تاثیرات آن بر زندگی آینده یک مرد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
شعر و شاعری (۱۳ مطلب مشابه)