سلام خدمت دوستان گرامی

مشکل من دختر عمومه، من 22 سالمه اون 16 سالشه، خودش گوشی نداره، با گوشی مامانش زیرزیرکی با پسرها در ارتباطه، اومده میگه واسم اینستاگرام نصب کن با شماره خودش، با هزار بدبختی طوری زدم که نصب نشد، میگه اکانت اضافی که داری و تغییر بده به نام من برو دوست پسرم رو فالوو کن، اینقدر پرروعه چیزی نتونستم بگم.

انجام دادم، بعد چند روز حذف کردم، گفتم حک شده و فلان، اومد گفت اکانت اصلی تو تغییر بده خودت که استفاده نمیکنی، حالا پسره بهش گفته نمیخوادش باز میره فالووش میکنه، هر چی میگم یه دلیل میاره، انگار ازش میترسم نمیدونم چرا اینطوری شدم.

میدونم که هم پسره نمی خوادش، هم اینکه داداشش اگه بفهمه زنده به گورش میکنه، بعد من تقصیر کار بشم بگن اون بچه بود تو چرا دادی، هم اینکه نمیخوام تو گناهی شریک بشم. هم اینکه حالم ازش بهم می خوره.

خواهشا راهکار بدین، ممنون


مرتبط با فعالیت در اینستاگرام:

تبادل نظر در مورد تاثیر پذیری از فضای مجازی و بخصوص اینستاگرام

پسرها چطوری توی اینستاگرام فالووینگ پیدا میکنن؟

شوهرم تو اینستاگرامش صفحات مستهجن رو دنبال می کنه

یه مرد تازه ازدواج کرده در اینستاگرام منو فالو کرده

هدف برخی از دختران از گذاشتن عکس های شخصی در اینستاگرام چیه ؟

خانمم در اینستاگرام یه آدم دیگه میشه

خواستگارم در اینستا و تلگرام با دختران زیادی دوست بوده

با دیدن پیج اینستای دختر مورد علاقم شوکه شدم

بلاک کردن پسران غریبه توسط بعضی از دختران در اینستاگرام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)