عزیزانِ جان سلام و عرض ارادت خدمت همه اعضای وبلاگ وزین و محبوب خانواده برتر

به طور کلی سوال من می تونه این باشه که آیا هدف از ازدواج باید صرفا فرزند آوری باشه؟، بذارید کمی بیشتر توضیح بدم. من پسری هستم در شرف ازدواج البته اگر قسمت باشه.

موضوع از این قراره که خانواده ی بنده علاقه زیادی به بچه دارن و حتی قبل از شروع شدن پروسه ازدواج من، همیشه به شوخی و یا توی بحث ها گوناگون تمایل و توقع خودشون از من برای داشتن دو یا سه فرزند را بیان می کردن. 

حالا در جلسات خواستگاری ضمن صحبت هایی که با دختر خانم مورد نظر داشتم فهمیدم ایشون هم به داشتن فرزند بیش از یکی علاقه دارن و کلا بچه دوست هستن. باید بگم خودم به طور کل مخالف داشتن فرزند نیستم اما احساس میکنم علاقه ای به تعدد اولاد هم ندارم و همچنین دوست دارم چند سال اول زندگیم را فقط با همسرم بگذرونم. (با توجه به این که در دوران مجردی تا الان با هیچ دختری ارتباط عاطفی و دوستی نداشتم). 

صحبتم اینه باید چطور به دختر خانم این قضیه را بگم که دوست دارم حداقل چند سال اول زندگیم را فقط با همسرم خوش باشم؟، از طرفی دوست ندارم به خاطر این موضوع مشکلی ایجاد بشه چون من و دختر خانم نقطه اشتراکات فراوانی داریم و همچنین از تفاهم لازم هم برخورداریم. 

خانم ها و آقایون عزیز شما نظرتون چیه؟، آیا حرف من منطقی هست؟، ممنون میشم پیشنهادات و یا تجارب خودتون را در اختیار من و افراد دیگری که ممکنه روزی مشکل مشابه را پیدا کنن بگذارید.

با سپاس از زمانی که اختصاص میدید.


مرتبط با عدم تمایل به بچه دار شدن بعد از ازدواج :

می خوام ازدواج کنم ولی هیچ وقت نمی خوام بچه دار بشم

علاقه ای به برگزاری مراسم عروسی ندارم، بچه هم نمی خوام

می خوام با خانمی ازدواج کنم که بچه نخواد

چرا بعضی از مردان بچه نمی خوان ؟

کجا میتونم شوهری پیدا کنم که هیچ وقت بچه نخواد ؟

چه طور زنم رو قانع کنم از من بچه نخواد

می خوام با خانمی ازدواج کنم که بچه نخواد

دختر مورد علاقه م میگه دوست ندارم بچه دار بشم

ازدواج با پسری که نمی تونه بچه دار بشه

شوهرم راضی نمیشه که بچه دار شیم

دلم می خواد بچه دار شم ولی شوهرم رضایت نمیده

دوست ندارم بچه دار بشم، باید به خواستگارم بگم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)