سلام دوستان خانواده برتری

۲۶ سالمه (و وقت ازدواجمه و شرایطش رو هم دارم تا حدی) و دختری ۲۴ ساله رو دوست دارم واسه ازدواج که متاسفانه مثل هم هستیم (و مکمل هم نیستیم تو این موارد):

مثلا اینکه هر دومون پدرمون رو از دست دادیم(در اثر بیماری)، هر دومون خانواده با شرایط اقتصادی متوسط داریم، هر دومون انتهای تحصیلیم و شاید بعدا بخواهیم باز هم ادامه تحصیل بدیم و ...

من شخصا به ایشون علاقمندم و ایشون رو فعلا بعنوان تنها کیسم در نظر دارم برای ازدواج، ولی ایشون رو نمیدونم.

ولی حالا چیزی که میخواستم بپرسم اساسا در مورد نکته اول که گفتم و "فوت شدن پدر هامون" هست و خواستم ازتون نکته و تجربه و پیشنهاد بگیرم و اینکه اصلا به نظرتون چه اشکالاتی هست در چنین ازدواجی هست و انجامش چطوره و ...


مرتبط با کسب شناخت قبل از ازدواج:

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

کمکم کنید کسی که عاشقش شدم رو بشناسم

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

مخالفت والدین با دوران شناخت طولانی مدت قبل از ازدواج

برای شناخت، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

روش شناختن افراد خودخواه قبل از ازدواج

برای کسب شناخت در ازدواج های فامیلی چکار باید کرد ؟

جلسات خواستگاری رو برای شناخت کافی نمی دونم

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی؟

میخوام با شناخت، شوهر کنم؟

رفت آمد خانواده ها برای شناخت بیشتر در قبل از عقد

جلسه دوم خواستگاری - شناساندن نه شناختن

خواستگاری راهی درست برای شناخت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)