سلام

آقا من یه سوال دارم شاید جالب باشه و شایدم مسخره اما واسه من مهمه سوالم. من یه پسرم با پوست سفید. خیلی شیر برنج نیستم ولی در حد دخترها سفیدم...!

بعد من تو دانشگاه یک سری دخترها رو میبینم یه روز سفیدن، یه روز سیاهن، آخر من نفهمیدم اینا رنگ پوست واقعی شون چیه؟، سفیدن و برنزه میکنن؟، یا سبزه هستن و سفید کننده میزنن؟، شاید بگید این چه موضوع مسخره ایه و نژاد پرستیه و اینا ولی به نظرم اگر یه دختر سفید بگیرم واسه آیندم بهتره. 

فقط میخواستم بپرسم که آیا راهی هست بشه تشخیص داد چه کسی رنگ پوست اصلیش سفیده؟


مرتبط:

کاشکی منم سفید بودم و حداقل یه خواستگار برام می اومد

چون چهره م سفید و با رنگ و لعاب نیست انگار به چشم نمیاد

دختر مومنه ی سفید سراغ دارید برای پسرمون؟!

میگه چقدر سیاهی! اما اون دختره سفید و چشم آبی خوشگله!

خانوم های سفید راضی به وصلت با پسر سبزه میشن؟

ازدواج با پسری که رنگ پوستش سفید تره

آقایون عاشق دخترای سبزه کوتاه قد هم میشن؟!

از نظر دختران یه پسر چقدر باید سبزه باشه ؟

اصلا دوست ندارم سبزه باشم

خواستگار خوبی دارم ولی سبزه است

توی شهر ما سبزه ها رو مسخره میکنن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل پسران حدود ۳۰ سال (۴۲ مطلب مشابه) مسائل پسران دهه شصتی (۴۳ مطلب مشابه) آرایش کردن (۸ مطلب مشابه)